Yeni başlangıçlar 😉

846 86 33
                                    


Merhaba canlarım güzel bir bölümle karşınızdayım sınırın geçmesini bekledim durdum ama maalesef geçmediği için bende dayanamadım ve YB attım hadi yine iyisiniz bari çok fazla yorum yapın da oylar az olsa bile yorumlar kısmı dolsun sizi seviyorum iyi okumalar dilerim 🥺💜

Oy sınırı 50
Yorum sınırı 100 🗣️


Jungkook

"Yalvarırım Dr.Min Vitam nerede lütfen söyleyin bana çaresizim son umudum sizsiniz h-hiç kimse yerini söylemiyor "

O, adama minnettardım eğer o gün şirkete gelip resimleri göstermese ben hala Vitamı hatırlıyor olamazdım.

Son güne kadar yaptığım tüm saçmalıkları hepsini her bir cümlemi hepsini hatırlıyordum. Vitamı  acımasızca paramparça etmiştim.
Sözlerimin yaptıklarımın affı yoktu biliyordum.

Ama bir çaresini bulmam gerekiyordu ne pahasına olursa olsun Vitamı bulacak ve kendimi affetirmek için gerekirse gece gündüz demeden kapısında yatacaktım.

Nerede olduğunu Dr.Min ve Min Yoongi dışında kimse bilmiyordu. Hafızamı kazandığım gün Dr.Min-in evine gittim. Yoongi açtı kapıyı bana ve Jiminimin küçüğümün çok uzaklara gittiğini söyledi.

Jimin  benim asla ama asla hafızam geri gelse bile beni birdaha görmek istemediğini ve kendisini aramamamı söylemiş Hyunguna bana iletmesi için ama bilmiyordu ki, ben Jiminim ve yavrumuz olmadan yaşayamazdım.

O gün yalvardım Min Yoongiye diz çöktüm karşısında ağladım hemde saatlerce ama Min Yoongi asla acımazdı.
Haklıydı asla yargılayamazdım onu benim kardeşime bunları yaşatanı bir saniye bile yaşatmazdım ama onlar benim Vitamın yerini söylemeyerek bana en büyük cezayı zaten vermişlerdi.

Yapamıyordum olmuyordu nefes alamıyordum. Her yere el atmıştım elimden geleni yapmıştım Min Jimin adına tek bir rezervasyon, yurtdışı bileti satın alımı, hiç birşey yoktu, hiç bir şey yok!

Sanki böyle birisi hiç var olmamıştı. Neredeydi neden bu kadar gücüme rağmen Min Jimin bulunamıyordu
Tam bir hafta boyunca devam eden arayışlarım ve çabam boşa çıkmıştı
Yoktu Vitam yavrumuz yoktu Tanrım tek bir umut ışığım yoktu.

Şimdi ise Hastane koridorunda dizlerim üzerine çöküp ağlayarak Dr.Minden Vitamın yerini söylemesi için çaresizlikle yalvarıyordum.

"Jungkook oğlum bak biliyorum acı çekiyorsun anlıyorum yemin ederim

Ama evlat Küçüğümün biraz zamana ihtiyacı var anla bizi, eğer şimdi karşısına çıkarsan hiç iyi şeyler olmaz, sana kızgın çok fazla hemde biraz toparlaması için zaman ver oğlum.

Jimin bir hafta önce düşük tehlikesi atlattı ve eğer şuan karşısına çıkarsan olacakları tahmin edemiyorum. "

Dr Min-in konuştukları üzerinden bir ay geçmişti evet koskocaman bir ay bir şekilde arayarak mesaj yazarak tekrar evlerine kadar gidib tekrar ve tekrar yalvararak yerini öğrenmeye çalışmıştım ama ne yaparsam yapayım hiç bir şekilde yerini söylememiş ve Jimin izin vermediği sürece asla söylemeyecek lerini bildirmişlerdi.

                          ✓✓✓✓✓✓✓✓

" Yok hiçbir yerde yok ne yapacağım nasıl bulacağım Hoseok "

Tam anlamıyla bir aydır el atmadığım araştırmadığım yer kalmamıştı ve yoktu hiç bir şekilde bulamıyordum Vitamı,Babası ve Abisi yemin etmiş gibi bana asla nerede olduğunu söylemiyorlardı ve ben kafayı yemek üzereyken aklıma gelen fikirle hemen bilgisayarı açtım ve Arama motoruna Park Jimin yazdım Tanrım ben bunu neden bunca zaman  düşünememiştim

VİTA İN BLACK MASK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin