Selam arkadaşlar Final bölümü ile karşınızdayım bu kadar erken bitirmek istemiyordum ama ailevi sorunlar nedeniyle bitirmeye karar verdim Final hiç içime sinmedi şimdiden söyleyeyim daha güzel Final düşünüyordum ama olmadı neyse umarım kısa finali seversiniz hepinizi çok seviyorum tatlı okucularım iyiki varsınız ❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏💋💋💋Yazar
"Bakın beyefendi randevunuz olmadan sizi içeri alamam lütfen sorun çıkarmayın "
Adam kapıda duran genci kolundan tutup kenara yavaşça itti ardından kapıya doğru giderken genç asistan yeniden adamın önüne geçerek içeri girmesini engellemek amacıyla tek kolunu kapıya yasladı ve girmesini engelledi.
"Bak velet sana bay Park-ın hastası olduğumu söyledim ve benim onunla görüşmək için herhangi bir randevuya ihtiyacım yok şimdi çekil önümden yeterince sana müsamma gösterdim "
Adam asistanı bu sefer sert bir şekilde kapıdan iterek kapıyı açıp içeri girdiğinde genç doktor kapının sert bir şekilde açılması ile birlikte irkilerek ayağa kalktı ve yorgun gözlerini kapıya dikti.
"Ne oluyor bu ne saygısızlı- huh sen "
"Bay Park üzgünüm ne kadar karşı çıkmaya çalışsamda beni dinlemedi
Hastanız olduğunu ve randevuya ihtiyacı olmadığı söyleyip duruyordu"
"Sorun yok sen çıka bilirsin "
Genç asistan odadan çıktığı gibi adam yüzüne yerleştirdiği alaycı bir tavırla doktora doğru ilerlerken doktor geriye doğru adımlarını attı sırtı duvarla karşısındaki adamın arasında kaldığı sırada adam konuşmaya başladı.
"Demek yeni ve oldukça genç Alfa bir asistan haa bay Park ohh yoksa bay Jeon mu demeliydim "
"Bay Delta siz bana hesap mı soruyorsunuz "
Delta biraz daha Vitaya doğru eğilerek konuşmaya başlamıştı
"Bilmem öyle mi yapıyorum?
Bay Park... ohh bebeğim Jeon diyecektim"
Doktor gözlerini kendisini duvarla arasına alan Deltanın dudaklarına indiğinde yavaşça yaklaşmış ve nefesini dudağına doğru vererek konuşmuştu
"Delta dudaklarınızı öpmeye izin varmı çok yorgun olduğumdan belki enerji alırım kiraz dudaklarınızdan "
Delta duvarla arasına sıkıştırdığı bedeni öylece orada bırakarak doktorun masasına doğru ilerlemiş ve doktorun koltuğuna oturarak gözlerini Vitaya doğru çevirmiş ve dizlerini işaret etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİTA İN BLACK MASK
Fanfic🌞ŞŞŞ Küçük Vita sana zarar vermeyeceğim. 🌙L-lütfen uzak dur yoksa ö-ölürsün.