Merhaba arkadaşlar sınır geçmemiş yine 39 oy ne arkadaşlar 😭😭😭.
Neyse sizi sevdiğimden yb attım ama gelecek bölüm sınır geçerse atacağımLütfen bol bol satır arası yorum yapın yorumlarınız bana ilham veriyor
Ve yazım yanlışlarını göz ardı edin lütfen 💜
60 oy sınırı
100 yorum sınırıJungkook
"Jungkook Ahh hatırla artık Jiminini "
Duyduğum kısık sesle donup kalmıştım neyi hatırlayacaktım, yine ne saçmalıyordu bu ufaklık arkamı dönüp baktığımda başını aşağı eğerek göz yaşlarını tutamaya çalışan bedeni gördüğümde hiç bir şey söylemeden odadan çıkmıştım.
Artık bu durum yavaş yavaş sinirlerimi bozuyordu. Sürekli bir şeyler hatırlamam hakkında fısıltıyla konuşuyordu duymadığımı sanıyordu ama ben kelimesi kelimesine her cümlesini duyuyordum.
Sadece saçmaladığını düşünerek üzerinde durmuyordum ufak tefek bir çocukla ne işim olurdu ki benim, ama bazen onunla beraberken gözüm önüne gelen fazlasıyla gerçek anılarla ya doğruysa diye düşünüyor değildim.
Ne yapıp edip ufaklığın ağzından son beş ayda ne olup bittiğini öğrenmem lazımdı. Nasıl bir yakınlığımız olduğunu öğrenmeliydim, tabi eğer böyle bir yakınlık söz konusu ise ben bir erkekle herhangi bir yakınlık kuracak adam değildim. Buna ihtimal dahi vermiyordum, bu yüzden yarın bir bahaneyle ufaklığı sorguya çekip istediğimi alacaktım.
✓✓✓✓✓✓✓✓
Jimin
"Hey ufaklık buraya gel "
Sabah saatlerinde kapısını çalmış ve kahvaltısının hazır olduğunu söyleyerek mutfağa gitmiştim. Mutfak masasına oturarak birşeyler atıştırmaya başlamıştım ki, mutfağın kapısına gelip seslenmesiyle hemen oturduğum sandalyeyi arkaya çekip hızla solona adımlamıştım.
Karşısına geçtiğimde başını kaldırıp yüzüme anlamadığım bir ifadeyle baktığında istemsiz bir şekilde konuştum.
"Evet bay Jeon bir şey mi eksik, ben hemen getireyim "
Başını olumlu yönde sallamış ve konuşmaya başlamıştı
"Bir tabak kaşık ve bir bardak al ve gel hemen "
Anlamaz ifadeyle yüzüne baktığımda başını tekrardan kaldırıp sert bir şekilde yüzüme bakarak konuşmuştu
"Hala burda mısın sen "
"Ben şey hemen getiriyorum "
Hızla mutfağa doğru ilerledim ve elime temiz tabak kaşık ve bardak alarak tekrar salona doğru ilerleyip masaya bırakmış ve konuşmaya başlamıştım
"Başka bir isteği- "
"Otur "
Lafımın kesilmesiyle şokla gözlerimi açtım ve nasıl yani onunla birlikte mi kahvaltı yapmamı istiyordu.
"Efendim size rahatsızlık vermek istemiyorum ben mutfak- "
"Otur dedim sana ve kahvaltını yap emirlerime itaat et "
"Hah yine ne saçmalıyor bu imirlerime itit et miş hah götüm "
"Seni duyuyorum ufaklık "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİTA İN BLACK MASK
Fanfic🌞ŞŞŞ Küçük Vita sana zarar vermeyeceğim. 🌙L-lütfen uzak dur yoksa ö-ölürsün.