Hello Babe

55 2 0
                                    

(Předem se omlouvám za chyby a překlepy)

“Ticho žáci! Máme tu novou studentku. Představ se.” oznámila učitelka.
Ahoj jmenuji se Yasu Nakamura a je mi 16 let. Přiletěla jsem z Japonska. 
“Děkujeme Yasu. Sedni si prosím vedle Kai.” Sedla jsem si vedle ní a byla nádherná ty její oči ----- a postava, prostě krása. 
,,Ahoj, jsem tu nová ukázala bys mi po hodině školu? Podívala se na mě. “Ano jistě...”
Z pohledu Kai
Má pěkné jméno Yasu Nakamura a přichází zrovna ke mně. Dívá se na mě, BOŽE ta je tak krásná, tohle jsem zrovna nepotřebovala, přisedla si ke mně a je tak nádherná celou jsi ji prohlížím od hlavy až k patě. Ptá se mě, jestli ji provedu po škole, tak proč by ne hihi.
,,Ano jistě tě provedu po škole.

-Po škole – 
Kai mi ukázala tělocvičnu, knihovnu, jídelnu a další co potřebuji abych se tady vyznala. 
... 
,,Kai můžu se zeptat je tady někde poblíž kavárna? pozvu tě. Za to že jsi mě provedla po škole.
“Emm nech mě přemýšlet... myslím, že tu je jedna kavárna, která dělá skvělé dortíky a kávy. Odtud je to 5 minut.”
“Tak... jak se ti líbí naše malé městečko?” Zeptala se Kai. ,,Je to tady moc hezký, ale je to  všechno pro mě nové, takže si asi budu muset zvyknout. “A jaký je to vlastně v Japonsku? Usmála jsem se a začala jsem vyprávět.... 

Hello BabeKde žijí příběhy. Začni objevovat