İzuku Yavaşça Gözlerini Açtığında Katsuki Hala Uyuyordu. İzuku Yavaşça Onu Kaldırdı ve Onu Yatağa Yatırdı. İzuku Tam Kalkacakken Gözleri Sarışına Döndü. Her Zaman Çatık Olan Kaşları Bu defa Normaldi. İzuku Dikkatlice Onu İzledi ve Daha Sonra Ayağa Kalktı. Alt Kata İndi ve Çalışmaya Başladı.
Katsuki Sonunda Uyanmıştı. Hafifçe Gözlerini Ovuşturduktan Sonra Ayağa Kalktı. Mutfağa Gitti ve Sırtını Duvara Yaslamış Olan Shoto'yu Gördü. "Günaydın.." dedi Sarışın Uykulu Sesiyle. Shoto Onun Bu Halini Aşırı Sevimli Bulmuştu. Hafifçe Gülümseyerek "Sana da Günaydın Kit-kat" dedi. İkili Beraber Uzunca Sohbet Ettiler.
Biraz Sohbetin Ardından Katsuki Alt Kata İndi. Tabi Alt Katta İzuku'nun Olduğunu Bilmiyordu. Alt Kata İndiği Gibi Tişörtü Olmayan İzuku'yu gördü. "Oğlum Sen Sorunlu Musun. Anladık Kasın Var Şimdi Siktir Git ve Tişört Giy." İzuku Hafifçe Gülümsedi ve Katsuki'ye Yaklaştı. "Ne Oldu Kızardığın İçin mi Tişört Giymemi istiyorsun?" Katsuki "ne diyon lan" der gibi Bakıyordu. Sonra İzuku'ya Sert Bir Yumruk Attı. İzuku Pek Hissetmemişti. Bu yüzden Sadece Sırıttı. Katsuki'nin Gözleri Bir Anda Arka Tarafta Duran Silahlara Kaydı. Daha Sonra Yavaşça İzuku'ya Döndü ve "Şu Silahları Kullanmayı Bana da Öğretsene" dedi. Fakat Onun Bu kaba Tavrı İzuku'nun Hoşuna Gitmemişti. "Nazikçe Sorarsan Öğretirim" Dedi. Sarışın Yüzüne Sinirli İfadesini Aldıktan Sonra "iyi be öğretme" Demişti.
İzuku Çalışıyor Katsuki İzliyordu. Aslında Oda Çalışmak İstiyordu ama İnadı Yüzünden Nazikçe Sormuyordu. En Sonunda Dayanamadı ve İzuku'nun Yanına Gitti. "İzuku Bana da Öğretir misin?" İzuku Hafifçe Sırıttı ve "Daha Nazik" dedi. Sarışın Derin Bir Nefes Aldı ve "İzuku Lütfen Bana da Öğretir misin?" dedi. İzuku Sırıtarak "Tabi ki kacchan" dedi. İzuku Eline bir Silah Aldı ve Onu Öğretmeye Başladı.
-----------------------------------------------------------
instagram: wpsasuke_katsuki