ACABA YARIŞMAYA KATILABİLECEK MİYİM?

53 3 1
                                    

"Yarışmanın içeriğinden bahsedecek olursak,yarışmacılar yarışmaya katılmadan önce hazırlık için çalışacaklar.Mesela ok atma,balık tutma,ağaca tırmanma,hangi ot zehirli hangi ot değil,silah nasıl kullanılır gibi bir çok eğitimden geçeceksiniz.Ardından tüm yarışmacılar toplanıp daha önce ayak basılmamış denecek kadar ıssız bir ormana bırakılacak.Ormanın ortasında küçük bir dağ büyüklüğünde erzak bulunuyor.Yarışmacılardan en hızlı koşan yada koşanlar kimlerse en fazla erzağı onlar alırlar.Eğer yavaş koşuyorsanız bitmişsiniz demektir,hiç erzak alamadan bile gelebilirsiniz.Burada açlıkla mücadele ettiğiniz kadar başkalarının sizi öldürmemesi içinde bir yaşam mücadelesi vereceksiniz.Ormanda bazı tuzaklar var, mesela arı kovanı var bal yiyebilirsiniz ama bu kovandaki arılardan bir tanesi bir insanı ısırsa anında öldürebilir.Bunlara çok dikkat etmelisin.

Yarışmaçıların neredeyse hepsi senin ( 20-22 ) yaşlarında olacak.

Sen ülkeni bu yarışmada temsil etmek istiyor musun?"

Aslında işin içine ülkem girince çok da kafama yatmadı değil.İçimden bir ses "katıl bak ülkeni temsil edeceksin." diyor,bir ses de "aman napacaksın ne işin var senin orada."diyor.

Ama sanki katılma isteğim daha baskın geliyor.

Küçüklüğümden beri hep maceracı,savaşçı bir ruha sahiptim.

Tabi gidip,gitmeme konusunda sadece kendim karar almayacaktım.Anne ve babama da sormam lazım.


Ertesi gün akşam evde oturuyoruz ***************

Annem çayı getirdi ve kendi çayını alıp her zaman ki berjerine oturdu.Sanki artık konuşma vakti gelmişti.

Öhö öhö diyerek söze giriştim.

" öhö öhö!! Sevgili annecim ve babacım dün okulda ...............

Diyerek olanları anlattım.

Aslında sadece anneme anlattım babam elindeki kitaba çok dalmıştı rahatsızda etmek istemedim.

Annem:

"Tuanacıığımmm bu konuyu babanla konuşmam lazım,tek benim birşey dememle birşey olmaz.

"N'olur annecim nolur lütfen,biliyorum hayati tehlikemin olduğunu ama eğer kazanırsam....

"Kızım sen canını yolda mı buldun!"

"Annecimmm."diyerek ağlamaya başladım.

Annem dayanamayıp bana sarıldı, göz yaşlarımı sildi.


İki gün hafta sonu tatili ardından pazartesi sabahı oldu.

Kahvaltı masasında oturuyoruz.Babam geldi .Günaydın diyerek annem ve beni selamladı.

Babam tam kararını açıklayacak nefeslerimizi tutmuşuz kapıııı çaldıııı.

Bu ne ya kadere bak.

Yarım saat sonra annem nihayet tekrar aramıza dönmüştü.Karşı komşumuz Arife teyze gelmiş.Her zamanki gibi annemi lafa tutmuş.

Her neyse Babamın kararı........

Acaba Tuana nın babası yarışmaya katılmasına izin verecek miydi?

Tuana çok istediği yarışmaya katılabilecek miydi?

SİYAH RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin