Bu isim tahmin ettiğiniz gibi TUNÇ olmuştu.Tunç ve Tuana birlikte yarışmaya katılacaklardı.Tunç ile yarışmaya ben katılacaktım.Bu olay inanması güç bir olay olmuştu,bendeki şansa bak.
Ertesi gün okula gittiğimde Tunç ve arkadaşlarının çardakta oturduklarını gördüm.Ders bitmişti,Tunç ve arkadaşları hala çardakta oturuyorlardı,derse girmemişlerdi.Esra nın da onayını alarak yanlarına gittik.
Ben ve Esra her ne kadar konuşmaya istekli olsak da onlar hiç oralı olmadılar."selam nasılsınız?" diyerek bir atakta bulundum yanlız soruma sadece grubun cana yakın ama biraz sulu erkeği Berk cevap verdi.Benim istediğim ise Tunç un cevap vermesiydi.Ama napalım,yarışmaya gidince elbet konuşacak öyle değilmi?Tabiki de öyle sanki senden başka konuşacağı bir varda.
Ama ya başka birini bulursa.Bulmaz herhalde diğer herkes yabancı.Ya bulursa.
Uff iç sesim beni ne kadar yorduğunun farkında mısın?
•••••••••●•••••••••(bir ay sonra)
Sabah uyandığımda kötü bir hava beni karşıladı.Hava yağmurluydu.Hafta sonu olduğu için okul yoktu.Zaten hafta sonu olmasada biz kendimizi yarışmaya hazırlayalım diye bize bir hafta önce izin vermişlerdi.
Elimi,yüzümü yıkadıktan sonra annemin hazırladığı kahvaltı masasının olduğu mutfağa gittim.Kahvaltı tabağımı annem küçüklüğümden beri hep aynı hazırlardı.
Salatalıklar gözün dış kısmı,zeytinler ise gözün renkli kısmıydı.Üçgen şeklinde kesilmiş yumurta burun,yarım daire şeklindeki domates ise ağızdı.Biz kahvaltı da sohbet etmeye yemek yemeye dalmışken kapı çaldı.
DİN! DAN! DON!
"KİM O?""KARGO."
Sesi üzerine kapıyı açtık.Bir mektup gelmişti.Kime geldiğine baktım.Banaydı.Bana kolay kolay mektup gönderen olmazdı ama bu yarışma meselesi üzerine yarışmayla alakalı olabileceğini düşünüyordum ki öyleydi.Bu yarışmayla alakalı bir mektuptu.Hemen bir hışımla açtım.Mektupta yazanlar şunlardı;
Sayın Tuana Yağız,yarışmaya katılmak için gereken spor hazırlıklarına 20.06.2015 tarihinde başlanacaktır.Gerekli spor hazırlıkları.............adresinde olacaktır.Sizinde bu hazırlıklara katılmanız rica olunur.
NOT:20.06.2015 tarihinde evden tamamen ayrılıp resmen yarışmaya katılmış olacaksınız.Bugün tarihlerden 18.06.2015 ti.İki guünüm mü kalmıştı.
Mektubu sesli okuduğum için annem de duymuş ve hüzünlendiği için göz yaşlarına boğulmuştu.
İki gün geçmişti.Ne kadar da çabuk geçmişti zaman.
Annemle olan zor bir ayrılığın ardından binadan çıkmıştık.Çıkmıştık derken annemle beraber.Yoldan geçen bir taksiyi durdurduk.Yanımda pek bir eşyam yoktu,sadece spor yapmak için birkaç kıyafet.Fazla kıyafet almamamın sebebi,bizim yarışmada giyeceğimiz kiyafetleri zaten yarışma esnasında bize vereceklermiş.
Eşyalarımı taksiye yükledikten sonra rengi sarı şirin şeye bindim.Anneme bakamıyordum bile çünkü o kadar ağlıyordu ki onu hiç böyle görmememiştim.Annemle olan uzun sarılmamızın ardindan tekrardan taksiye bindim.
Yolculuk esnasında dalmışlığım sebebiyle arabanın fren yapmasıyla irkildim.Gideceğimiz adrese gelmiştik.Zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiştim.
Oldukça büyük bir yerdi.Sanki büyük bir otel gibiydi ama tüm herşeyden oldukça uzak bir yerdeydi,tamamen ağaçların içerisinde.Etraf yemyeşildi.Genelde herkes yeşil yerleri çok sever ama ben denizi ve kumu daha çok severim.Her neyse kapıya gittiğimde güvenlik olduğunu sandığım bir adam bana yaklaştı ve nereden gitmek gerektiğini söylemek için bana eşlik etti.
Nihayet varmak istediğim yere sonunda varmıştım.Olağan üstü büyüklükte bir yere geldik.Toplantı masasına benzer bir masa ve etrafında oturmak için sandalyeler.Baktığımda hiç kimseyi göremedim ve ister istemez biraz korkmuştum.
Etrafı incelerken ileride TUNÇ u gördüm.Yere oturmuştu,çok tuhaf biriydi,ama bilmiyorum neden seviyordum onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RUH
Misterio / SuspensoBaşarili bir universitede ogrenciydim. Universitenin hem ders anlaminda hem de vucut dayanikliligi olarak en iyi ogrencilerindendim. Bir gun okul muduru beni yanina cagirdi.Bir yarisma oldugunu ve benim de bu yarismaya katilmamai istedigini sordu.Be...