Babamın kararı hayır olmuştu tabiki evet diyecek hali yoktuya.Uff ya çok istediğimbirşeyi yapamadığım zaman sinir oluyorum.Babamı nasıl ikna edeceğime gelince;
Aklımda acaba evden kaçsammı,habersizce mi yarışmaya katılsam,yoksa katılmasammı?uff ya bu nasıl hayat ben daha bunlara karar veremiyorum nasıl yarışmaya katılcam ki.
Düşüncelerimin ardından enyakın arkadaşım ESRA yı aradım
"Esra napıyosun?"
"İyi paten kayıyodum,sen?"
"Ya hani yarışma meselesi vardıya..."
"He ewt."
"Babam izin vermedi."
"Adam haklı,kızım sen canına mı susadın manyak,gerizekalı."
"Uf be senle de bişey konuşulmuyo."
"Tmm he he napcaksın şimdi?"
"Babamı sence nasıl ikna edebilirim?"
"Ya sen babana biraz şirinlik yap,ısrar et,gerekirse de ağla."
"Ağlamak mı bebekmiyim ben ya ne saçmalıyon."
"Tmm o biraz saçmaydı ama İhsan amca yumuşak kalplidir biraz ısrar etsen sanki kabul eder gibi bence,ahhhh uf Tuana ya senin yüzünden şu anda yerle öpüşüyorum ya,düştüm."
"Oyy kıyamam sana bişeyin varmı?"
"Biraz."
"Ha bu arada verdiğin tavsiyeler için teşekkürler,geçmiş olsun,görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefon konuşması ardından yatağıma geçip biraz oturdum.Daha doğrusu yattım.Telefonun titremesiyle birden irkildim.Hemen doğrulup kim olduğuna baktım.
Ekranda beyaz harflerle NADİRE yazıyordu ama o aslında sevgilim BERKCAN dı.Ailem bu tür şeylere pek hoş bakmaz.Telefonu açtım.
"Nasılsın canım?"
"Kötüyüm berkcan sen?"
"Niye ne oldu?"
"Yarışmaya katılamıycam sanırım."
"Canım hayırlısı olsun kendini üzmene değmez."
"Tmm görüşürüz bye."
"Bye."
Konuşmanın ardından biraz okul hayatımı düşünmeye çalışıyordum.Okula bu sene okulun ortalarında kaydımı aldırmıştık.İlk geldiğimde erkekler bana tuhaf bakışlar attı yanlız içlerinden bir kız birde erkek arkadaş edinmeyi başarmıştım.Aslında onlar benim gelip tanışmışlardı.ESRA ve EMİR okuldaki en yakın arkadaşlarımdı.Ve tabi birde BERKCAN da sevgilim amaBerkcan la genelde arkadaş gibi davranırdık.
Ve bir de herkesten sakladığım ama Berkcan dan çok sevdiğim biri vardı.Adı TUNÇ tu.Tunç u neredeyse tüm okul tanıyordu.Gerçekten ciddi derecede yakışıklılığı ve fiziği vardı.
Düşüncelerimden ayrıldim ve annem yemeğin hazır olduğunu söyledi.Zar zor yataktan kalkıp aşağiya indim.Annem ve yardımcımız Nursena hanım yine döktürmüşlerdi.
Uzun bir yemeğin ardından odama çekildim.
Sabah kalktığımda babam çoktan işe gitmiş annem ve Nursena hanımda kahvaltı masasını topluyorlardı.
"Aşk olsun bensiz mi kahvaltı yaptınız ."
"Kızım sana söyledik de uykudan uyanamadın ki."
"Uff ya evet gözlerim şişmiş."
Hihhhh diye bir şaşırma ifadesi üzerine
"Okula geç kaldııııım!" diye bağırarak odama koştum.Dersin başlamasına tam 7 dakika vardı.Hemen pijamalarımı çıkraıp üzerime beyaz t-shirt ve altıma kot bir pantalon giydim.
Hemen çıkıp otobüs felan bekleyemem diye bir taksiye atladım.
3 dakika içerisinde hazırlanarak bir rekor kırmıştım.Şimdi kaldı 4 dakika.5 dakikaya okulun önündeydim.Apar topr inicem diye takılıp düştüm.Bahçede olan öğrenciler bana bakıp gülüyorlardı.Öğrencilerin içinde Tunç da vardı.Rezil olmuştum ama hiçbirine aldırmadan sınıfa doğru ilerledim.
Kafamı sınıftan içeri uzattığımda hocanın daha girmemiş olduğunu gördüm.Rahat bir ohh çektikten sonra yerime yani Esra nın yanına oturdum.
Hoca sınıfa girdi.Yanında da bir öğrenci ögrenci beni çağırdı.Müdür bey yarışma hakkında konuşacakmış.Öğrenci bu arada yarışmaya birde erkek katılacağını ve bu erkeğin...... olduğunu söylediğinde şoka girmiştim ki Esranın beni dürtüklemesiyle daha doğrusu bana vurmasıyla kendime gelebilmiştim.
Acaba diğer yarışmacı kimdi?
Tuana bu isme neden bu kadar şaşırmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RUH
Mystery / ThrillerBaşarili bir universitede ogrenciydim. Universitenin hem ders anlaminda hem de vucut dayanikliligi olarak en iyi ogrencilerindendim. Bir gun okul muduru beni yanina cagirdi.Bir yarisma oldugunu ve benim de bu yarismaya katilmamai istedigini sordu.Be...