(B:1) Giriş

1.2K 79 35
                                    

Oy ve yorum yapamayı unutmayın (:
Okurken Lütfen acemilik ile yazdığımı unutmayın😚

Yeni kurgumun ilk bölümü inşallah nice okunma dileğiyle.

"Papatya kokusuna sığdır hayalerini çünkü papatyalar insanları üzmez..."

°•°•°•°•°•°•°•°

19 yıl önce.

Xêliwân konağı

Genç kadın karnı burnunda konaklarının arka bahçesinde bir elinde kitap diğer eli ise karnındaydı.

Gözleri ise bir kitapta birde oyun oynayan Oğlarında ve kızındaydı.

En büyük oğlu Dewran 6 yaşında iken diğer oğlu Mehran ve kızı Delal da 3 yaşlarındaydı.

Tekrar bir kız çocuğu olacaktı adını bile düşünmüştü Annesinin çok istediği isim Dilan .

Ama kocası istememişti adını Roni koymak istiyordu kocası.

Jiyan bu isim kavgasının devam edeceğini bildiği için İki ismide koymaya karar vermişti ama kocasına söylemeyecekti süpriz yapmak istiyordu.

Ama kocasında sakladığı gerçekleri eğer öğrenirse kocası onu affetmezdi biliyordu bunu .

Rohat konağa geldiğinde avlunun içini geldiğinde gözleri her yerde karısını aradı ama karısı avlunun her hangi bir yerinde değildi.

Yukarı kata çıkacağı sırada karısının kahkahaları doldu kulaklarına .

Yüzünde gülümsemesi ile merdivenleri çıkmadan geri döndü arka bahçeye doğru yürüdü.

Bahçeye her yaklaştığında karısının kahkahası daha çok doluyordu kulaklarına.

Bahçe kapısında durduğunda Jiyan ortada oturmuş oğları ve kızı etrafında dönüyorlardı.

Bu görüntü daha çok gülmesine neden olurken dayanamadı ve karısının yanına varıp yanına oturdu.

Dewran Mehran ve Delal babalarını görünce Rohat beyin kucağına atladılar ama onların ani hareketiyle Rohat sırt üstü yere düştü yavaş bir şekilde.

Jiyan Rohat ve çocuklarının bu haline daha çok kahkaha atmaya başladı.

Delal babasının yüzünü küçük avuçlarının içine almış okşarken Mehran babasının sağ kolundan sıkı sıkı tutmuştu yine bırakmayacaktı babasını inadı başlayacaktı daha bu sabah babasına 'bana istediğim arabayı almasan kolundan tutar artık bırakmam demişti'.

Dewran ise ayakta durmuş kendisine sıra gelmesini bekliyordu .

İkiz kardeşleri yine kendisinden önce davranmıştı.

"Çok mu özlediniz beni" dedi Rohat .

İkizler ayni anda "Evet " derken Dewran annesinin yanına gidip ."Daye " dedi sesi soru sorarcasına çıkmıştı.

Jiyan bakışlarını kocasından alıp oğluna döndü.

"Söyle annem" dedi jiyan .

"Daye kardeşim ne zaman doğacak" diye söledi annesine meraklı ses tonuyla.

Jiyan oğlunun ellerinden tutup "Daha bir ay kalmış oğlum sen çok mu özledin kardeşini " diye cevapladı oğlunu.

Dewran yüzünü buruşturdu annesinin verdiği cevapla.

"Özlemedim, ben onu sevmiycem" dedi Dewran.

Jiyan oğlunun ellerinin avuç içlerine öpücükler kondurarak.

KALBE MAHKUM( Yârim) TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin