"Oysa biz kelepçelerden kurtulmak için savaşmıştık "
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•(Bunun bir kurgu olduğunu ve gerçek hayat ile bir ilgisi olmadığını bilerek okumanızı isterim)
Çimen Yalçın~ Hey lê çûka sêr darê
"Ruhum beni terk edeli yılar oldu" Dilan Xêliwân.
Keyifli okumalar
️
.
.
.
.Yılar önce alacağı intikam mı! Yoksa yıllardır düşündüğü sevda mı ? Ya da aşk mı ?
Cihan Bir bilinmezlik ile konaktan çıkı vermişti Zozan yade'sinin dediği ile derin bir nefes alarak arabasını geldiği konak önünde durdurdu ve bakışlarını konağa çevirdi yıllar geçmişti gelmeyeli.
Çocukluğu, ağabeyi ve kardeşleri ile oyun oynadığı sokak.
Cihan, yutkunarak arabasından indi ve yavaş adımlar ile taşlı ve dar sokakta gezdirdi gözlerini, gözleri bir nokta da durudu,adımları durdu.Gözleri dolarken yılar önce ağabeyi ile top oynadıkları gün canlandı gözünün önüne. İlk defa ağabeyi sevdalanmıştı ama çok sürmeden almışlardı sevdasını ondan.
Cihan yüzünde acı bir tebessüm ile geçmişte daha ağabeyi ölmeden bir gün önce oyun oynamak istediği ve ağabeyinin sevdalandığı yere bakarak geçmişe daldı.
'Ağbey burdayım ' Sevinçle ağabeyinin kendisini görmesi için bağırdı küçük Cihan.
Serhat elinde top ile küçük Cihanın yanına giderken , Küçük Cihan hemen koşup ağabeyinin elindeki topu alıp tekrar yerine koştu.
Serhat küçük kardeşinin bu hâline tebessüm ile bakıyordu.
'Hadi Ağbey sen geç kaleye ben atayım '
'Olmaz öyle şey geç bakayım sen küçük bey' küçük kardeşi ile takılmadan duramadı Serhad .
Küçük Cihan kara kaşılarını sinirle çatıp ağabeyine bakıyordu.
Serhat küçük kardeşinin tepkisine kahkaha atıp kardeşinin yanına gidip ,Cihan'ın boyuna gelerek .
'Ben ne zaman dan beridir birinin hakını ya da sırasını aldım bakiyim küçük bey'Küçük Cihan , anında kaşlarını düzeltip Serhad ağabeyine gülümseyerek baktı.
'Almasın sen . Kimsenin hakını almasın'Serhat elini kaldırıp,Cihan'ın saçlarını karıştırdı.
Küçük Cihan , hemen kendisini geri çekmişti .
Serhat kahkaha atıp başını salladığında sol tarafta 1.60 boylarında, beline kadar gelen siyah saçlı ,ince belli üzerinde siyah dizlerinin biraz aşağısına kadar gelen v yakalı mor ve küçük çiçekler vardı, uzaktan seçtiği kadarı ile siyah gözlere hakim olan genç bir kız gördü.
Cihan ağabeyinin baktığı yere baktığında gördüğü genç kız ile bakışlarını bir Serhata bir de genç kıza çevirip duruyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE MAHKUM( Yârim) TÖRE
Historia CortaWattpad platformunda Kalbe Mahkum (Yârim) Töre / adında ilk ve tek kitaptır herhangi bir çalıntı durumun da hukuki işlem başlatılacaktır . √√√√√√√√ Adam karşısında mavi renk olan irislere bakıyordu. Kadın yutkunarak kendisine bakan adama bakıyo...