לא מענישים על טיפשות

2.4K 28 2
                                    

אני מסתכלת עליו בהלם, אני גמורה לגמרי ולא מסוגלת לזוז, איך עוד סיבוב עכשיו?
הוא טופח לי על הישבן ויוצא מהחדר. אני עדיין לא זזה מהתנוחה שבה הוא השאיר אותי ובוהה בדלת. אפישהו בראש שלי עוברת המחשבה שהדלת פתוחה ושאני צריכה לנסות לברוח אבל אני כלכך מותשת שאין לי כוח אפילו לחשוב על איך להוציא את זה לפועל.
אחרי שתי דקות הוא חוזר, מחזיק ביחד קופסא מלאה בכדורי קרח. הוא מתיישב לידי והופך אותי ככה שאני עם הבטן כלפי מטה. אני לא מנסה להתנגד, אני יודעת שזה חסר תועלת, אני רק מקווה שהוא יגמור מהר ויעזוב אותי בשקט כדי שאני אוכל להבין איך בורחים מפה.
"טוב אז זה חלק די חשוב שהאמת שאני אוהב לראות את הבחורות עושות אחת לשנייה אבל כרגע אני אעשה לך" הוא פותח את הקופסא ומציא כדור קרח קטן "אחת הדרכים היעילות כדי לוודא שיכאב לך כמה שיותר היא קרח, הקרח גורם לשרירים להתכווץ וככה החדירה כואבת יותר" הוא אומר ותוך כדי מחליק את הכדור לתוכי.
אני מרגישה תחושות ממש מוזרות, חום וקור ביחד, הזרע שלו והקרח שהפשיר מתערבבים, זה לא נעים ואני לא אוהבת את זה. הוא מוציא עוד כדור, קצת יותר גדול ודוחף, הפעם זה כבר לא נכנס בקלות וממש מכאיב לי בכניסה. אני מיללת קצת בתקווה שיחשוב שכואב לי מספיק כדי להפסיק את זה אבל הוא לא מתייחס, הוא רק דוחף עוד כדור.
התחת שלי כבר מרגיש כמו גוש של קרח וכבר נהייה לי ממש קר. הוא מלטף לי את הראש ולוחש "נשארו עוד שניים מתוקה את ממש בסדר"
הוא לוקח את השניים האחרונים ביחד ומחדיר אותם בשיא הכוח. אני נושכת את הסדין, לא רוצה שהוא ישמע אותי צורחת.
הוא נשען עליי ואני מרגישה את הנשימות שלו על העורף שלי, מרגישה את הזיקפה שלו מתחככת לי בישבן. אני שומעת אותו שולף משהו מהמגירה, ואז הוא מתרומם קצת ומפסק לי את הישבן. משהו קר ומתכתי נוגע לי בחור ומתחיל להדחף פנימה, הוא דוחף בכוח ואני מרגישה כאלו אני עומדת להקרע אבל הוא לא ממש מצליח, מה שזה לא יהיה זה פשוט גדול מדי. הוא עוזב לרגע ואני כבר מקווה שהוא התייאש אבל זאת תקוות שווא, הוא דוחף לי אצבע לתחת ובזווית העין אני רואה אותו מניח את הפלאג על השולחן.
זה פלאג ענק, עבה יותר מכל מה שראיתי אי פעם. הוא משחק לי עם האצבע בחור עד שהוא מרגיש שאני מוכנה ואז לוקח שוב את הפלאג. הוא יורק לי על החור ומנסה שוב לדחוף, הוא דוחף ממש בכוח ולאט לאט הוא מצליח להכניס את הפלאג לתוכי. כואב לי ממש ואני מתחילה להרגיש שוב דמעות יורדות לי מהעניים. החור שלי נכנע ובמכה אחת כל הפלאג בפנים. אני עוצמת עיניים ורק מתפללת שהוא יוציא אותו, זה כמובן לא קורה ובמקום זה אני מרגישה אותו שוב נצמד אליי ואת הזין שלו מתחיל לגשש אחרי כניסה.
הוא מתחיל לחדור לי לכוס וכל העניין נהיה אפילו יותר כואב, הפלאג כואב לי בטירוף בתחת והזין שלו מוסיף לחץ (וכאב) מהכוס. הכוס שלי גם ככה לא רחב במיוחד וגם בלי פלאג, הגברים שיצאתי איתם היו צריכים להיות מאוד עדינים כדי שלא יכאב לי, והוא בהחלט לא היה עדין. הוא נכנס בשיא העוצמה והתחיל לזיין בכוח, כאלו בכל חדירה הוא מנסה לגרום מקסימום כאב. אני נושכת את הסדין וכולו כבר רטוב מהבכי שלי. הוא יוצא ממני ואני תוהה אם אולי הוא גמר ולא שמתי לב אבל לא, הוא הופך אותי ונכנס שוב, מחייך כשהוא רואה דמעה יורדת שוב. הוא רוכן לכיווני, תופס לי את הפנים עם שתי הידיים ומנשק אותי. הלשון שלו חודרת לי לפה, אני מנסה להרחיק אותו אבל הוא נותן לי מכה בראש ואני מוותרת. פתאום אני שומעת את הנשימות שלו נהיות מהירות יותר, הוא גונח ומשחרר את הזרע שלו לתוך הכוס שלי. אני מתנשמת בהקלה, שמחה שזה סופסוף נגמר.
הוא יוצא ממני ונשכב על המיטה לידי " אני אוותר לך כי לא ידעת את זה אבל לפעם הבאה כדאי שתדעי שאם את בוכה את צריכה לעדכן אותי, אני מת על נשים בוכות" הוא אמר עדיין קצת מתנשף, "אי ציות בעניין הזה הוא אחד הדברים שהכי מרגיזים אותי" אני מנסה להרגע ממה שכרגע עברתי מנסה לתהות מה הדרך הכי טובה לגרום לו להוציא ממני את הפלאג הנוראי הזה. אני מסובבת את הישבן שלי לכיוונו, מקווה שהוא יזכר בפלאג ויוציא אותו. הוא מסתכל עלי מופתע קצת "את רוצה כבר עוד סיבוב? את נראת לי די גמורה" אני נבהלת וישר מסתובבת חזרה "את צריכה עכשיו לנוח, בנתיים רק כדי לסגור אותך בחגורת צניעות" הוא התגלגל ונעמד "חכי רק שנייה" הוא יצא ואני ישר הושטתי יד לפלאג וניסיתי להוציא אותו, זה פשוט לא עבד, החור שלי פשוט לא היה מספיק גדול בשביל זה והחלט לא התכוונתי להשתמש באותו כוח שהוא השתמש כדי להכניס אותו. "מה את עושה?" בני חזר בזמן שהייתי עסוקה עם הפלאג "כלום" אמרתי ממהרת להניח את הידיים על הישבן כאלו סתם שכבתי בתנוחה מוזרה "את מנסה להוציא את הפלאג?" הוא שאל עם מצח מקומט "פשוט הייתי מחזיר לך אותו כשהייתי בא" הוא מסתכל עליי "אני יודע שבנות חרמניות לא ממש חושבות אבל זה באמת מטופש" הוא מרים אותי מהמיטה ותוך כדי ממשיך לדבר "הייתי מעניש אותך אבל עצם הרעיון הוא עונש" הוא שם את החגורה סביבי "תעדכני אותי כשאת צריכה ללכת לשירותים, אני אשחרר אותך" הוא מהדק את החגורה ומסתכל עליי "קורבן יפה שאת"

חטיפה נחמדהWhere stories live. Discover now