Doar ce am ajuns și eu de la liceu. Era destul de târziu. Maica-mea încă nu a ajuns de la serviciu. Mă duc în camera mea,îmi las ghiozdanul pe jos și îmi caut haine de schimb. Îmi iau o cămașa de noapte și merg în baie să fac duș. Imi dau jos hainele,le pun în coșul cu rufe,intru in cabina de duș și dau drumul la apă fierbinte.
Încă o zi în care toată lumea si-a bătut joc de mine. Nu am deloc prieteni la școală,iar de colegii din echipa de baschet ce sa mai zic? Abia schimba doua vorbe cu mine. După ce fac saună în baie,încep să-mi dau cu șampon în păr. Doua minute mai târziu,o aud pe maica-mea cum intră in casă și direct la ușă băii vine
(Louisa): Ai venit?
(Eu): Nu,ii o fantomă ce folosește apa ampulea!
(Louisa): Vezi că iar am primit telefon de la diriginte! Dacă nu te potolești,te exmatriculeaza și mai și primești o mamă de bătaie de la mine!
O aud cum pleacă de la ușă,iar de nervi,dau un pumn în perete și mă las în jos. De ce nu mă crede nimeni?...De ce toți dau vina pe mine?... Încep să plâng,apoi după alte câteva minute vine maica-mea iar
(Louisa): Oprește copile apa aia că nu plătești tu factura!
(Eu)*mă ridic în picioare și spun în șoaptă*: O să plătiți toți într-o zi...Îmi șterg lacrimile și în maxim 10 minute termin sa fac duș. Ies din cabina de dus,mă usuc repede și îmi fac rutina de seară. Îmi dau repede cu uscătorul de păr,îmi iau pijamaua și ies din baie
(Louisa): Iar stai 100 de ani în baie?
(Eu): Iar stai pe capul meu?
(Louisa): Nu mai vorbi așa cu mine! Sunt mama ta!
(Eu): Nu ești mama mea adevărată! Ești doar o scârbă de vârsta a doua ce m-a adoptat ca nu avea pe cine sa bage la nebuni!
(Louisa)*îmi da o palma după cap*: Ai grija cum vorbești!*pleacă în bucătărie*Ma duc în camera mea și trântesc ușă înapoia mea. Mă pun în fața oglinzii unde am machiajele și cu toată forța mea,dau un pumn în oglindă de se face țăndări. Cioburile îmi fac mici tăieturi pe mana dreapta cu care am dat în oglindă,și vreo doua trei îmi sar pe față și îmi fac,la fel,tăieturi mici pe obraji.
Mă uit în oglinda acum spartă și văd micile dâre de sânge cum imi curg pe obraji ca lacrimile din ochi. Fantastic,acum iar o sa ma certe că am spart oglinda. Mă duc la patul meu,mă pun pe margine și din noptiera îmi scot trusa medicală. Iau penseta,o curăț puțin cu spirt și îmi scot cioburile care îmi intrase în mana și obraji.
Iau o dischetă,pun spirt pe ea și îmi pun pe tăieturi ca să oprească sângele din a curge. Am învățat singură să-mi acord primul ajutor în caz de mă lovesc. Mereu am o trusa medicala în camera și în ghiozdan. Sângele se oprește din a curge,iar cu coltul ochiului văd ceva ce m-a lăsat mască. Oglinda era ca nouă.
Stau câteva secunde uitându-mă ca curca-n lemne la oglinda care acum era ca înainte,apoi mă uit în jur
(Eu): Satan? Tu ești?
CITEȘTI
My Tsundere Boy (Diabolik Lovers f.f.)
FanfictionÎncă un fanfiction cu Diabolik Lovers Ce se poate întâmpla rău?:)