Lisa's pov;
Odadan çıkarken bir süre arkasından onu izledim.
Nerede yanlış yaptığımı bile bilmiyorum...
Ben de yerden çamaşırlarımı alıp giyindim. Kolum acıyordu ama şu an tek önemsediğim şey Jennie'ydi...
Gömleğimi zorlanarak giydim ve önünü dahi kapatmadan kendimi dışarı attım. Jennie'yi bulmam gerekiyordu...
Her yerde onu aradım ama etrafta yalnızca adamları vardı. Hiçbirinin tuhaf bakışlarını umursayacak hâlde değildim. Kolum giderek güçten kesilmeme neden oluyordu... O yüzden şimdilik bunu bir kenara bıraktım ve Jungkook'u arayıp villadan ayrıldım...
...
Jennie's pov;
Kafamı toparlamaya ihtiyacım vardı. Bu yüzden evin bahçesinden çıkarak arabama atladım...
Kendimi bardan içeri attığımda, sessiz bir yere oturup içmeye başladım.
Kendime geldikten bir saat sonra yemek yemek için bardan ayrıldım.
Restorana geçer geçmez telefonum çaldı. Arayan kişi ise Taehyung'du.Açtım;
J: Efendim ?
T: Neredesin sen, birden çekip gittin ?
Göz devirdim;
J: Kafa dinlemeye ihtiyacım var...
T: Lisa'nın odanda ne işi olduğunu sorgulamayacağım, hatta ne ara eve girdiğini de ama bu işin giderek tuhaflaştığını bil istiyorum...
Oflayarak saçlarımı geriye doğru attım;
J: Off biliyorum Tae... Ve inan ne yapacağımı bilmiyorum. Kapıdan kovuyorum bacadan giriyor manyak ! Tehdit ediyorum, hatta öldürme noktasına geliyorum ama bana mısın demiyor ! İsteyerek vurmadım ama ona rağmen hâlâ beni sevdiğini söylüyor...
T: Ne ? Ne sevmesi be !
J: Nereden bileyim... Neyse, bugün biraz dışarıda takılacağım. Arkama adam takma lütfen...
T: Sakın bana emanetsiz çıktığını söyleme...
J: Çıkmadım merak etme, arabanın torpidosunda.
T: İyi bari... Tamam ama ihtiyacın olursa mutlaka ara. Arada sırada nerede olduğunu bildir de içim rahat etsin. Anlaştık mı ?
J: Hmhm, görüşürüz.
T: Kendine dikkat et, görüşürüz.
Telefonu kapattıktan sonra, sipariş ettiğim yemeği yemeye başladım...
...
Yemeğin ardından kısa bir alış verişe çıktım ve tekrar bara döndüm.
Kafam hafif güzel olmuşken yanımdaki bar taburesinde oturan yakışıklı adam, gülümseyerek bana bir bardak alkol ısmarladı;
?: Acaba bu güzel hanım efendi, ikramımı kabul ederler mi ?
Kıkırdayarak saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Tam konuşacağım sırada, duyduğum tanıdık sesle irkildim;
L: Etmezler !
Tam arkamı dönüp şaşkınca;
J: Lisa ?
Diye sorduğumda, silahı patlatmasıyla birlikte herkes çığlık atmıştı...
O an şoka girdim. Çünkü yanımdaki adamı vurmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Love +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
Fanfiction"J: Sabaha kadar böyle boş konuşacak mısın ? L: Birazdan konuşan ben değil, sen olacaksın. Hem de susmaksızın... J: Nasıl olacak o ? L: Sana bu yatakta sesin kısılana kadar adımı inleteceğim güzelim..." G!P KURGUDUR LISA TOP JENNIE BOTTOM