10

1.2K 62 9
                                    

Jennie's pov;

Gizlenme evinin banyosunda ağladığım gecenin sabahında Lisa uyanmadan evi terk etmiş ve şehire dönüp kendi evime gitmiştim...

Tabii aradan birkaç saat sonra Lisa'nın bir ton cevapsız arama ve mesajlarına maruz kalmıştım...

Geri dönmedikçe inatla mesaj atıyor ve arıyordu... Dayanamayıp son aramasını cevapladığımda, o kadının planını kendine saklamasını ve başımın çaresine bakabileceğimi söyleyerek yüzüne telefonu kapatmıştım...

Şimdiyse günlerdir evden çıkmıyor ve Lisa'ya karşı sebepsizce büyük bir kıskançlık ve kalp ağrısı çektiğim için ağlıyor ve ağladığım için kendime kızıyordum...

Kısacası depresif ergenler gibi davranıyordum...

...

Her ne kadar uyku düzenim bozulduğu için gözüme uyku girmese de, bu gece de ağlamaktan gözlerim şiştiği ve acıdığı için belki dinlenebilirim umuduyla yatağıma uzandım...

Beş on dakika debelendikten sonra, oflayarak yön değiştirdim. Bir süre daha uyumak için kendimi zorladıktan sonra, yatakta bir ağırlık hissettim. Belime dolanan elleri hissedince ise, hışımla arkamı döndüm ve bir inleme sesi duydum.

Arkamdaki kişi Lisa'ydı ve burnunu tutuyordu...
O an çığlık atmak istedim fakat burnu çok kötü kanıyordu...

Hemen komodindeki gece lambamı yakarak yutkundum;

J: Lisa ?

Hafifçe kaşları çatılmıştı... Muhtemelen dönerken dirseğim burnuna çarpmıştı...

Kolundan tutup kalkmasına yardımcı olduktan sonra, odamdaki banyoya doğru sürükledim ve çeşmeyi açıp, elini çekerek ağzının çevresinden itibaren burnunu temizlemeye başladım.

Oluk oluk akan kanı temizlenmeye çalışırken kaşlarımı çatıp azarlamaya çalıştım;

J: Senin ne işin var burada ? Bir de adamlarımı sıkıca tembihledim Lisa'nın girmesi kesinlikle yasak diye... Yine nasıl girebildin anlamıyorum ?!

Hiçbir şey demeden benimle beraber temizlemeye devam ediyordu...

Kanı olabildiğince yavaşlatmayı başardığımızda, çeşmeyi kapattım;

J: Başını hafif yukarı kaldır, pamuk getireceğim...

Diyerek hızlıca makyaj masamdan pamuk alıp yanına gittim.

Dediğim gibi bekliyordu...

Pamukları burun deliklerine taktıktan sonra bana baktı;

L: Gözlerin şişmiş...

Kaşlarımı çatarak bakışlarımı kaçırdım;

J: Bu seni ilgilendirmez. Ayrıca yine neden geldin ? Akıllanmıyor musun sen ? İlla yine kolundan mı vurayım ??

Ellerimi tuttuğunda, yüzüne bakmadan ellerimi çekmeye çalıştım ama izin vermedi. Sağ eliyle çenemi kavrayıp ona bakmamı sağladı;

L: Canım yanıyor, yapma bana bunu...

Ardından sağ elimi kalbine bastırdı;

L: Kalbim senin için atıyor diyorum, niye inanmıyorsun ?

Yutkunarak geri çekildim;

J: Git Lisa, gelme. İstemiyorum !

Sert çıktığım için sinirlenmişti. Çatılmış kaşlarıyla, yüzü kırmızıya dönerken çenesini sıkarak konuştu;

Dangerous Love +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin