Hey merhaba ben Melisa ve normal bir şekilde okuluma gidiyordum ve son derse girmiştik eve gidiyordum bir anda telefonum çalmara basladı araran kişi annemdi.
Annesi Didem:melisaaaa hemenn eve gell.
Melisa:tmm anne saten eve giliyorum yaklastım.Annesi Didem:tam neydesin.
Melisa:bizim eski evin yanındaki kırtasiyederim.
Annesi Didem:tamam hemen gel.
Melisa:tamam anne.
*Kapatır*
Kendi kendine düsünür(acaba annem neden endiselirdi)dire düsünürken eve yaklasmıştı eve gelir gelmez anaktarını çıkarır ve eve girer.Melisa:ben geldim anne.
Annesi Didem:haberlere bak hemen.
Melisa:tmm anne.*Bakar*
Melisa: olmazz😰
*Korkar*
Melisa:Anne ne yapcaz ama ya 1665 yıllarında yasaran bir vampir anne ya nasıl?!😱
Annesi Didem:bilmiyorum kuzum benim ama kormamalıyız yoksa ne yaparız bilemeyiz
melisa:offf ne yap caz ya?!
Annesi Didem:tamam kızım ilk sakın olmamız lazım daha gelecek mi bilmiyorlar yani rahat ola biliriz.
Melisa:Tamam anne.
Annesi Didem:şuan rahatız sakın olalım tmmı annesinin kuzusu.
Melisa:tamam anne.
Annesi Didem:o zaman yarın okul var o zaman?.
Annesi Didem:evet var annecim.
Melisa:şimdilik rahatız o zaman.
*Sohbet ederler ve annesi akşam yemeği hazıylamara gider*
*Odasında*
Melisa:içinden(ya annem korkma daha gelmiçek dedi ama korkuyorum offf)o sırada annesi seslenir.
Annesi Didem:melisaaaa kız doğmuyormusun beni gelsene yemeğe.
Annesi Didem:vallah açıkırsam yemek hazırlaman benden demesi ha.
Melisa:bence annem daha fazla sinirlenme den gitsem iyi olur.
*Yemeğe iner ve yemeklerini yerler*
Yazarın açıklaması
Hey merhaba ben Ceren sevim altunel ve bu güne kadar 2 tane hikaye yazdım biri wendy'nin hayatı dı buda 2 oldu ve bu güne kadar 2 hikaye yazmış oldum yani o zaman part2 de görüsürüz aşkolar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat vampir
Horroryıllar önce bir psikopat vampir vardı ve sonra yıllar sonra geri geldi bir felaket baslıyor demektir o zaman hadi geçelim🥰