Yazarın anlatımı.
Hey merhaba ben Ceren sevim altunel ve 16 yasındarım lise 11 rim ve bu zamana kadar sizinle olsuğum için çok mutluyum.sizi çok seviyorum. U zaman hadi hikayre geçelim:)
Lukac'ın anlatımı.
Of az kalsın anlicaklardı vampir olduğumu. Ama dikkatli olmalırım hemde çok dikkatli.merhaba arkadaşlar ben lukac ve psikopat vampirim bu dünyarı ele geçircem hemde çok yakında ama şimdi olmaz daha çok var ama bu Melisa olan kız akıllı güzüküyor umarım anlamaz neyse hadi bakalım onla arkadaş olalım ki anlamasın vampir olduğumu.
Lukac: merhaba.
Melisa: merhaba.
Melisa: sanırım lukac dı dimi adın.
Lukac:evet adım lukac.sende Melisa olmalısın dimi.
Melisa:evet.
Lukac:ee ne yapalım.bu arada arkadaş olalım mı?.
Melisa:olur.
Lukac:yasasın ilk günden arkadaşım oldu:)
Melisa::)
Lukac:e arkdaş oldusak okulun içinde gezelim mı?
Melisa:olur.
*Gezerler okulda*
Lukac:ee hep suscakmısın sohbet edelim.
Melisa:aklıma kunusacak fikir gelmiyor?.
Lukac:hmm?.
Lukac:o zaman kendimizi yakından tanıyalım mı?
Melisa:olur.
Lukac:o zaman kantine gidelim mi?
Melisa:olur.
*Kantine giderler*
Lukac:ne alak.
Melisa:bilmem.
Ve bülece arkadaş olduk ama ne bile bilirdim aşık olacağıma ama benim bir gürevim var ve o gürevi yapmak zorundarım ama aşık oldum işte ya dünyarı ele geçircem aşkımdan faz geçmiş Olcan ama eğer dünyayı ele geçiremez sem vampir kraliçe
Melisarı öldürür offf ne yapcam ya ne işte benimde dünyaya gelme sebebim dünyayı ele geçirmek ve insanlığı öldürmek ama melisa varken yapamıyorum ben ona deliler gibi aşık oldum offff.
Melisa:o zaman ben bir tane ayran ve poğaça alım sen ne Alcan lukac?Lukac: eee bilmem.
*Yazardan*
Ne bilelim ki lukac nisara aşık olaçağını dimi? Arkadaşlar yani acaba devamında ne olcak lukac ne alcak kantinden yani sonuçta o bir vampir biliyorsunuz dimi yani o zaman part:5 beklerin aşkolar ve biliyorum part:4 çok geç geldi ama ne yapa bilirim ki müsait olamıyorum canlar:) neyse sizi çok seviyorum by by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat vampir
Horroryıllar önce bir psikopat vampir vardı ve sonra yıllar sonra geri geldi bir felaket baslıyor demektir o zaman hadi geçelim🥰