Yazarın anlatımı.
Hey merhaba ben Ceren sevim altunel ve 16 yasındarım lise öğrencisirim ve bu uygulamarı kkm tavsire etti bende yükledim ve böyle hikaye yazmara basladım ve en çok sevdiğim yazarlardan biri olan Beyza alkoç on kitaplarını yani karantinarı okurunca kitap okumarı sevdim onun saresinde kitap okumarı sevdim:) o zaman uzatmadan devam edelim mi?Lukac: merhaba arkadaşlar ben lukac eltürk babam türk annem İngiliz ondan türkçe biliyorum:)18 yasındarım en sevdiğim renk kırmızı en sevdiğim yemek kan...yani pilav ve son olarak 2 yasında bir kız kardeşim var.bu kadar dı.;)
Hoca:tamamdır evladım otur.
Lukac:tamam hocam.
*Oturur ve derse başlar hoca*
Ama bu çocuk ne saklıyordu? Ya da bir yandan neden kan... Diyip sonradan pilav dedi çok garip diril mi sence? Sence o lukac denen çocuk psikopat vampir ola bilirmidi yada soan ki planı neydi? Neden bu okula gelmişti vampir olsa haberler derler mı? Acaba o gerçekten psikopat vampir ola bilir arkadaşlar çünkü kan...dedi ve durdu sonra pilav dedi biliyorsunuz dur umarım şimdi ne olcaktı o psikopat vampir bizi öldür meye mi gelmişti neden gelmişti en çokta?.
*Zil çalar*
Hoca:evet çocuklar dersimiz bitmiştir bir sonraki dersiniz nedir.
Melisa:beden eğitimi hocam.
Hoca:tamam çocuklar.
Melisa:güle güle hocam.
*Beden dersi solununa giderler*
Yazarın anlatımı.
Acaba sonunda ne olcak Melisa arkadaş mı olcak yada lukac a asık mı olcak. Bilmiyorum ama bence sonu çok güzel olcak eminim ama olcak size sorum şu acaba aşık mı olcak yada arkadaş mı olcak. Hadi bilin bakalım aşkolar bilin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat vampir
Horroryıllar önce bir psikopat vampir vardı ve sonra yıllar sonra geri geldi bir felaket baslıyor demektir o zaman hadi geçelim🥰