Bu bölüm ayarsız'a ithafen :*
Sabah diğer günlerin aksine daha neşeli uyandım. Galiba eski günlerin acılarını atlatıyordum, ya da öyle sanıyordum... Neyse OHA! annem daha gelmedi ve ben kendim uyandım bunu tarihe yazmalıyız. Hemen elim yan komodinimin üstündeki telefonuma gitti. Saat 06.12 ve annem beni uyandırmaya gelmedi. Normalde 06.00'da hemen beni uyandırırdı. Dolabıma yönelip füme rengi bir etek üstüne beyaz tişört olan okul formamı giydim. Hiç sevmiyordum bu formayı ! Çantamı alarak aşağı indim.
Annem kahvaltı hazırlıyordu ve bugün biraz farklıydı sanki, yanına giderek ona sarıldım.
" Günaydın anneciğiiiimm !
" Günaydın meleğim, bakıyorum da bugün bensiz uyanmışsın."
Annemde bir şeyler vardı ama neyse
" Başımızda başımızda bağıran bir anne olmasa bile bünye alışmış uyanıyor artık "
Yüzüne ona çok yakışan gülümsemesini yerleştirdi ve
" Hadi bakalım kahvaltıya "
dedi. Annemi uzun süredir ilk defa bu kadar mutlu görüyordum, altında bir şey var ama annem mutlu olsun yeter.
Birlikte güzel bir kahvaltının ardından çantamı alıp ayakkabılarımı da giyerek dışarı çıktım. Bir taksiye binip okulun adresini verdikten sonra telefonuma baktığımda en yakın arkadaşım Melis'ten başka kimse mesaj atmamıştı.
Mert olayından sonra birçok arkadaşımla iletişim kurmamıştım. Kötü zamanımda yanımda olmak yerine beni yalnız bırakmışlardı. Tabii bazıları hariç... Bu arada ben kim miyim? Kalbi kırıklarla dolu, düşünceleri de bir o kadar derin olan kız... Derin Yılmaz.
Düşünce okyanusumun içinde boğulurken okula geldiğimizi fark etmemiştim.
" Küçük hanım geldik"
Taksicinin sesiyle irkildim ve ücreti ödeyerek indim. Okuldan içeri girdiğimde gülüşerek konuşan bir grup gözüme çarpmıştı. Can, Melis, Arda ve Esin, her zaman yanımda olan canım arkadaşlarım...
Yavaş yavaş ilerleyerek yanlarına gittim. Beni görünce Melis hemen koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı. Ah canım arkadaşım son görüşmemizin üzerinden bir gün geçmiş olsa bile çok özlemişim onu, bende ona sarıldım. Kulağıma
" Biraz daha iyi misin? "
diye fısıldadı.
" İyiyim "
dedikten sonra ondan ayrıldım ve beraberce masaya doğru ilerledik. Can ve Esin yine her zamanki gibi didişiyorlardı.
" Kızım yeter artık banane milletten"
" Ama çok tatlıııı "
" Tadına mı baktın Esin "
dedi ve sinirle gözlerini devirdi.
" Kıskandın mı sen .d "
" Ne alakası var bee "
" Tabi canım tabi "
Hepimiz onların bu haline güldük. Birbirlerinden hoşlanıyor, herkes bunu biliyor ama kendilerine itiraf edemiyorlar.
Masadan kalkarak sınıfa doğru ilerledim Melis'te benimle geldi. Okula geldiğimizde bir kalabalık toplanmıştı. Sanırım kavga vardı. Kavga edenleri görür gibi oldum. O olamazdı değil mi ? Hayır, hayır şu an saçmalıyorum onun okulu buraya çok uzak. Her neyse yanlış gördüm sanırım. Kalabalıktan uzaklaşarak sınıfa doğru ilerledik.
Arkadaşlar eğer bir aksilik olmazsa bölüm pazar günü gelecek. Cumartesi bile gelebilir. Hepinize iyi okumalar
:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDE SAKLI ( ASKIDA )
Детектив / ТриллерBütün erkeklere içinde engelleyemediği bir nefret olan bir kız... Bu kızın bilmediği daha birçok şey... Bu kitapta geçmişin sırları ortaya çıkıyor... İyi okumalar