Afedersiniz arkadaşlar bölüm gecikti ama bir türlü zaman olmadı yazmaya herneyse. İyi okumalar...
Multide Derin'in kıyafeti...
Gözlerimi açtığımda kendimi bir otel odasında buldum. Ama buraya bir otel odası demek haksızlık olurdu. Sanki buraya daha önce gelmiştim. Neyse şu an konumuz bu değil. Ben en son partideydim ve şu an bir otel odasındayım! En son biri tarafından bayıltılmıştım. Kimdi o?
Kapı çaldı. Burası kimin odasıydı ve kim gelmişti? Yavaş yavaş ilerledim
"Kim o?"
Diye seslendiğimde karşı taraftan oda servisi diye bir ses geldi ve kapıyı açtım.
"Günaydın Derin Hanım, kahvaltınızı getirdim."
"Ben kahvaltı istemedim ki"
"Özür dilerim ama bana getirmem söylendi."
"Peki, beni buraya kim getirdi?"
"Üzgünüm bilgi veremem."
Diyerek kahvaltıyı masanın üzerine bıraktı ve
"İyi günler"
Diyerek dışarı çıktı. Kafayı yiyeceğim nerdeyim ben yaa!
Kahvaltı tabağının yanındaki bir not ilgimi çekti ve elime aldım. Notta
'İyiki doğdun sevgilim. Karşı odaya geç'
Yazıyordu ve Heyy bugün benim doğum günümdü.
Karşı odaya geçtiğimde gözlerime inanamadım. Bunu yapmış olamazdı değil mi?
** FLASHBACK **
Sabah telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Mert'ten mesaj geldiğini görünce yüzümde bir tebessüm oluştu.
'Sevgilim aşağı in seni bir taksi bekliyor. Seni benim yanıma getirecek :* '
'Sen neredesin ki ve neden yanına geleceğim? '
'Soru sorma bitanem hadi'
'Peki tamam canım'
'Üzerine sana o çok yakışan elbiselerinden birini giymeyi unutma'
'Neden? '
'Çünkü canım öyle istiyor Derin'
'Tamam tamam kızma'
Odama gittim ve çok beğenerek aldığım beyaz elbisemi ve ayakkabımı (multi) giydim. Saçımı düz haliyle açık bırakarak beyaz çantamı ve üstüme bir ceket aldım.
Aşağı indim ve beni bekleyen taksiye bindim uzun bir yolculuk sonunda çok güzel bir otelin önünde bıraktı beni. Otele doğru ilerledim.
Otele girdiğimde bir görevli yanıma geldi ve
"Derin Hanım beni takip edin"
Dedi. Bu beni nerden tanıyor ki?
Birşey demeyerek görevliyi takip ettim. Beraber asansöre bindiğimizde görevliden biraz gerileyerek aynaya yapıştım
Korkuyordum ne yapayım?Asansör bir katta durduğunda yine susarak takip ettim görevliyi.
Bir odanın önünde durduğumuzda kapıyı açtı ve beni içeri itekledi. Seni kaba şey!
Odaya girdiğimde heryer karanlıktı ve ben iyice ürkmüştüm. Hem Mert neredeydi?
"Mert orada mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDE SAKLI ( ASKIDA )
Mystery / ThrillerBütün erkeklere içinde engelleyemediği bir nefret olan bir kız... Bu kızın bilmediği daha birçok şey... Bu kitapta geçmişin sırları ortaya çıkıyor... İyi okumalar