3.Noc-Z pohledu Adama

412 28 1
                                    

,,Adame!! Pojď sem!"zavolala mě mamka. ,,Ano...co se děje?!" ,,Dnes má tvůj mladší bratr narozeniny! A proto je půjdeme oslavit do Freddyho pizzerie."jo...mamka měla Ondru radši jak mě, když mám já narozeniny dá mi 10 dolaru, za které si mám něco koupit, ale pak když už se chystám někam vyrazit vezme si je zpátky, že potřebuje Ondrovi koupit oblečení. ,,Jeej...Super!"řekl jsem ironickým hlasem. ,,Ne, že mu něco uděláš!" ,,Proboha a co bych mu měl udělat?!" ,,Díky moc Adame skazil jsi mi celý život!"když tohle moje máma řekla vehnalo mi to slzy do očí...,,Aha tak promiň, moc se ti omlouvám!"řekl jsem s pocitem viny, ale i ironicky. Když jsme došli na místo uviděl jsem krásné roboty jak zpívájí. Po 2 hodinách jsem potřeboval na záchod, ale když jsem se vrátil všude byla tma a nikdo nikde!! Chvilku jsem se koukal na Freddyho, Bonnieho a Chicu chovali se ke mě moc hezky, ale pak najednou jsem uslyšel smích a jejich oči se změnily na černo a byli zlí! Rychle jsem utekl a schoval se do kouta. Pak najednou jsem uviděl světlo a slyšel jak někdo volá: ,,Halo! Je tu někdo?!" Zdál se mi to jako dívčí hlas, ale nesměl jsem tomu věřit! Jak říkával táta než se vyboural v autě a zemřel: ,,Nikdy nic nepodseňuj! Můžeš na to doplatit!" Když se to přibližovalo vyskočil jsem na to a začal se ptát: ,,Co jsi zač?!" ,,Neboj já ti neublížím! Nejsem jako oni jsem jako ty!" ,,Aha...promiň. Já jsem Adam a ty jsi....?" ,,Já jsem KiKi..." Zatím co něco říkala svým jemným hlasem já jsem se na ni bláznivě díval. Byla tak krásná! Asi poprvé co jsem se zamiloval! Pak se mě začala vyptávat na různé otázky: ,,Kiko?...Co se to děje?!" ,,To je na dlouhé vyprávění..." ,,Času dost." Pak řekla, že se musíme jít schovat a po cestě mi vykládala o co tu jde. ,,Ale ne!STŮJ!" ,,PROČ?"nechápal jsem o co jde. ,,Ticho! Ať si nás nevšimne!" Když jsme se dostali ke kanceláři byl tam Purple guy... ,,Kiko co teď budem sakra dělat?!!!" ,,Áďo...já nevím...." pokračování příště....

5 nocí ve Freddyho pizeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat