A tam ležela Kiki a svíjela se v obrovských bolestech. ,,Kiki!!!"začal jsem brečet. ,,Cos jí to udělal?!" ,,Copak však jsi chtěl mě..tak pojď ty srabe!" Naštval jsem se, zamračil a s obrovským vztekem a lítostí se na něj vrhnul! Začal jsem do něj bušit co nejvíc to šlo, ale nic pak si na mě vytasil nůž a na zemi se mě snažil probodnout, ale pak se Freddy postavil a odtrhnul purple guye a předhodil ho Foxymu, Chice a Bonniemu a oni si ho odnesli. ,,Já jsem s vama ještě neskončil! Tohle nemůžete!" ,,Ale můžem..." Kiki pak upadla a já zavolal sanitku: ,,Neboj Kiki to bude dobrý..."
V nemocnici:
,,Už otevřela oči!" ,,Žije ona žije!" ,,Bože děkuju!"řekl Áďa a ostatní. ,,Co se to děje?" ,,Byla jsi 7 měsíců v kómatu Kiki." ,,Aha a co se stalo?" ,,To je na dlouhé vyprávění. Jsem tak rád, že žiješ!" Přišel doktor:,,Mám pro vás dobrou, ale i špatnou zprávu. Jakou chcete slyšet dřív?" ,,Tu dobrou prosím...." ,,Jste už naprosto v pořádku a ta špatná je, že Freddy ve vás zůstal už navždy." ,,A to znamená co?" ,,Jste normální člověk, ale zmodraly vám oči a když se naštvete jste stejná jako Freddy. Vaše oči zčernají a máte neuvěřitelnou sílu. A kdyby vás nedal Adam do toho kostýmu už by jste tu nebyla, nepřežila by jste. Dnes můžete jít domů Hodně štěstí." ,,Nashledanou." ,,Promiň Kiki, nechtěl jsem aby.." zbytek Áďa nedořekl, protože jeho slova utišily moje rty při nádherném, sladkém a mém prvním polibku. A tak jsem se nastěhoval ke Kiki a od tý doby jsme spolu. A kdo ví jak to bude dál.. otevřela se nová Freddyho pizzerie a já hledám práci. Tak co Áďo?jdeme do toho? Jasně zlato.
KonecTahle kniha je sice u konce, ale jak by se vám líbilo pokračování 5 nocí ve Freddyho pizzerii, ale tentokrát 2.díl? Děkuju vám za vaši podporu jak hlasováním tak i komentářemi pod příběhy. Nikdy jsem netušila, že se vàm moje závislost na Five nights at Freddy's bude až tak líbit. Ještě jednou děkuju a napište mi dolů jak se vám kniha líbila a jestli teda chcete pokračování. It's me! Vaše Mrs.Freddy/Kiki❤
ČTEŠ
5 nocí ve Freddyho pizerii
HororChtěla jsem si vydělat peníze a našla jsem si brigádu ve Freddyho pizerii. Netušila jsem co se tam bude dít, ale....