-Jisung alarmın çalıyor!
Jisung annesinin seslenmesiyle elini çalar saate uzatıp alarmı kapattı. Hala uykusu olduğu için hiç kalkmak istemiyordu ama bugün okulu vardı. Ne kadar istemese de kalkıp hazırlanmaya başladı. Geç kaldığını fark edince ağzına birkaç lokma birşeyler atıp çıktı ve bisikletine binip yola koyuldu.
Yaklaşık 10 dakika sonra okula gelmişti. Dışarıda hiç öğrencinin olmadığını görünce geç kaldığını anlayıp koşmaya başladı.
-Hassiktir geç kaldım.
Merdivenlerden hızla çıkarken birine çarptı ve hiç umursamadan;
-Pardon.
Deyip koridorun sonundaki sınıfına doğru ilerlemeye devam etti. Sınıfın önüne geldiğinde durdu ve derin bir nefes alıp kapıyı tıklatarak içeri girdi.
-Geç kaldığım için üzgünüm Bay Kang.
-İlk gün olduğu için affediyorum Han Jisung. Bir daha olmasın.
Bay Kang'ın sözünün bitmesiyle Jisung yerine geçti.
1 saat sonra
-Bugün burada bırakalım. İyi dersler çocuklar.
Öğrenciler için eziyet gibi geçen 1 saatlik edebiyat dersinden sonra Hyunjin ve Jisung konuşmaya başladılar.
-Yürek mi yedin Jisung?
-Ne?
-Edebiyat dersine geç kalmak için büyük cesaret gerek. İyiki ceza falan vermedi.
-Hiç sorma ya. Dün geç yatınca sabah uyanam-
İçeri nöbetçi öğrencinin girip konuşmaya başlamasıyla Jisung'un sözü kesilmişti.
-Han Jisung kim?
-Benim?
-Bay Lee sizi çağırıyor.
Jisung Hyunjin'e dönüp;
-Bay Lee kim amına koyayım.
-Ne bilim ben. Git de öğren işte.
Nöbetçi öğrenciyi takip ederek Bay Lee dedikleri kişinin odasının önüne gelmişlerdi.
-"İngilizce öğretmeni Lee Minho" Siktir! Yeni öğretmen mi gelmiş?
-İçeride sizi bekliyor.
Deyip nöbetçi öğrenci yanımdan ayrıldı. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Boynumu eğerek selam verdikten sonra konuşmaya başladım.
-Beni çağırmışsınız Bay Lee.
Minho ayağa kalkıp eline birkaç dosya ve kağıt aldı. Jisung'un önüne geldiğinde elindeki dosya ve kağıtları yere attı.
-Topla.
-Efendim?
-Topla dedim Han Jisung.
-Neden bunu yapayım?
Minho Jisung'a biraz daha yaklaştı.
-Hatırlamıyor musun? Sabah bana çarptın ve özür bile dilemeden gittin.
-Bu kadar büyütülecek birşey olduğunu düşünmüy-
-Ama ben toplamanı istiyorum ve toplayacaksın.
-Peki Bay Lee.
Jisung eğilip yerdeki dosyaları ve kağıtları toplayıp ayağa kalktı. Elindekileri Minho'ya uzattı.