Bölüm 14

336 49 89
                                    

SINIR 30 OY İYİ OKUMALAR 💗

oy verelim!😔

Minho sessizce yanlarına yaklaşmaya devam ediyordu. Tam o sırada o sessizliği bozan şey silah sesiydi.

Vurulan kişi Seungmin'di. Silah sesinden saniyeler sonra kanlar içinde yere yığıldı.

-Biraz geç kaldım millet, üzgünüm.

Minho kimin geldiğini umursamadan Jisung'un yanına koştu. Önce ellerini çözdü sonra sarıldı sevgilisine. Minho'nun gözyaşları Jisung'un akan kanına karışmıştı.

-İğreniyorum kendimden. Özür dilerim Jisung çok özür dilerim. Sana bunları yaşattığım için sana acı çektirdiğim için çok özür dilerim. Seni erken kurtaramadığım için özür dilerim. Var olduğum için özür dilerim Jisung.

-Sonra özür dilersin, çekil şuradan.

Hyunjin tişörtünden bir parça yırtıp Jisung'un koluna sardı ve Jisung'u yavaşça ayağı kaldırdı. Yanında birkaç adamın da yardımıyla arabaya gittiler.

Minho olduğu yerde ağlıyordu. Kendinden tiksiniyordu, kafasına vurmaya başladı.

-Minho, yapma. Sakin ol.

Yeonjun Minho'nun kollarını tutup kendine vurmasını engelledi.

-Bırak, BIRAK HAKEDİYORUM!

-YAPMA DEDİM AMINA KOYAYIM YAPMA KENDİNE ZARAR GELİNCE ELİNE Bİ BOK GEÇMEZ!

-AMA BEN ONA ZARAR VERDİM YEONJUN BEN EN DEĞERLİME ÇOK ZARAR VERDİ-

-O İSTİYOR MU SENİN ZARAR GÖRMENİ? HA?

Minho ellerini yavaşça aşağı indirdi.

-İstemez hiç istemez.

-O zaman yapma Minho, hadi gidelim.

Yeonjun Minho'nun kalkmasına yardım etti. Onlar da Hyunjin ve Jisung'un olduğu arabaya bindiler.

-Jisun-

Daha konuşmaya başlamadan Hyunjin sözünü kesmişti Minho'nun.

-Minho, sonra konuşursunuz dedim.

Minho kafasını öne eğdi, yol boyunca hiç bakmadı Jisung'un yüzüne.

Minho'nun malikanesine geldiler. Hizmetliler hemen Jisung'u bir odaya aldılar. Odadaki doktor Jisung ile ilgilenmeye başladı, Minho da yanlarındaydı tabi ki.

Bir süre sonra doktor işini bitirdi.

-Birkaç gün dinlenmesi lazım efendim. Ayrıca gerekli ilaçları da masanın üzerine koydum.

-Tamam, çıkabilirsin.

Minho yatağın yanındaki sandalyeye oturdu ve Jisung'un elini tuttu.

-Özür dilesem bir şey değişmeyecek ama özür dilerim Jisung. Benim yüzümden çekmediğin şey kalmadı. Neden? Neden hala benimlesin? Neden benim duygularıma karşılık veriyosun Jisung? Neden benden nefret etmiyorsun? Neden benden tiksinmiyorsun?

Minho kafasını öne eğmiş ağlıyordu.

-Aptal olduğunu söylemiştim
değil mi?

Minho hemen kafasını kaldırıp Jisung'a baktı.

-İyi misin? Ağrın var mı?

-Yok ya ne ağrısı.

-Özür dilerim Jisung...

What is Love? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin