Wprowadzenie

672 73 135
                                    

Dawno, dawno temu, był sobie pewien urodziwy książę. Jako jedyny znał brudne sekrety dworu, któremu za sprawą intryg wuja groził rychły upadek. Owy wuj, brat króla i ojca młodzieńca, zdawał sobie sprawę z zagrożenia, które sprowadzał na niego młody książę. Pomimo usilnych prób pozbycia się potomka władcy, jego spełzły one na niczym za sprawą tajemniczego zamaskowanego mężczyzny. Młodzieniec nie miał pojęcia kim był jego zagadkowy sprzymierzeniec, ale okazane przez niego wsparcie było bezcenne. Tajemniczy „Romeo" pojawiał się i znikał w odpowiednim momencie, tylko po to, żeby zostawić za sobą jednocześnie spokój i chaos. Hyunjin nie znał jego imienia, ale wiedział, że z pomocą młodzieńca w masce jest w stanie ujawnić brudne gierki wuja.
Zaczyna się okrutna gra, której aktorzy muszą wykazać się kreatywnością, błyskotliwością i przebiegłością. I przede wszystkim nie mogą dać się złapać przeciwnej drużynie. Zaczyna się gra o przetrwanie...

Historia stara jak świat. Znana pokoleniom, niosąca jeden ponadczasowy przekaz. Chciwość i rządza władzy, prędzej czy później prowadzą ogarniętego nim śmiertelnika do niechybnej zguby.

👑

TW:

> SKZ nie istnieje;

> Wiek postaci zmieniony;

> Wulgarny język;

> Sceny drastyczne;

> Sceny erotyczne.

👑

Paringi:

> Hwang Hyunjin x Lee Felix

> Bang Chan x Han Jisung

> Seo Changbin x Kim Seungmin

> Lee Minho x Yang Jeongin

👑

Bohaterowie

Hwang Seonghwo Mingjin

Władca Korei Południowej

Wiek: 59 lat

Zaciekły tradycjonalista

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zaciekły tradycjonalista. Objawia się o przyszłość rodu królewskiego, ze względu na fakt, że następca tronu jest w narzeczeństwie z mężczyzną, a młodszy syn zadeklarował się jako osoba nieheteronormatywna. Przez krytykę, która spadła na dwór królewski po zerwaniu zaręczyn Chana z księżniczką i wstąpienia przez niego w związek z osobą tej samej płci, kategorycznie zabronił młodszemu ujawniania swojej orientacji. Liczy na to, że Hyunjin poślubi arystokratkę, która jest mu przeznaczona od momentu, w którym miał zaledwie kilka miesięcy. Pomimo swoich poglądów, próbuje zrozumieć wybory swoich synów, jednak nie przychodzi mu to łatwo.

✒ Once upon a time [Hyunlix]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz