Dalam kul 10 aku pun pegi la kat tempat malam semalam. Sampai je, takde orang. Risau gak kalau Ila lupa ke, atau nak tipu. Tapi aku terus tunggu. Tunggu punya tunggu tak lama dengar macam ada orang datang. Tapi macam dua tiga orang yang datang sebab dengar ada orang cakap-cakap.
"Bahaya ni" fikir aku. Aku pun tunggu la kat belakang pokok. Memang ada tiga orang perempuan datang, bila dah dekat baru la nampak Ila datang ngan kawan dia dua orang, Idah dan Atie. Pelik jugak, kenapa bawak kawan? Aku pun tunggu je la kot-kot diorang nak pegi tempat lain. Sampai je kat tempat aku tengah bersembunyi, diaorang pun berhenti macam tengah tunggu orang. Lepas tu dengar diorang bercakap, "Aku dah cakap dengan dia, tunggu kat sini dalam kul 10. Semalam aku dengan dia kat sini la", aku dengar Ila beritau kawan dia. Bila dah macam tu, taula aku memang Ila tengah tunggu aku. Aku pun keluar dari tempat aku menyorok. Terkejut jugak Ila dengan member dia bila aku keluar.
"La.., buat apa menyorok?" tanya Ila.
"Ingatkan sape tadi, tu yang menyorok".
Ila pun kenalkan aku kat member dia walaupun masa aktiviti pagi tadi diorang dah tau nama aku.
"O... Malam tadi buat apa hah?" sakat Atie kat aku sambil gelak.
"Alamak! Apa yang Ila dah citer kat kawan dia ni?" risau jugak aku. Takut-takut kawan dia nak marah ke.
"Awak jangan risau la, kawan saya ni sporting. Saje dia nak menyakat awak" kata Ila. Lega aku bila dengar. Rupa-rupanya member dia pun tengah tunggu kawan diorang. Malam tu Ila pakai tudung labuh, sweater dengan kain kembang. Kawan dia si Idah pulak pakai tudung labuh, jubah yang dikenakan dengan seluar. Si Atie lak pakai tudung biasa, tshirt ketat jugak dengan skirt labuh.
"Ha, sementara engkorang tunggu partner engkorang, tengok-tengok kan line untuk aku ye" pesan Ila kat kawan dia dengan selamba. Ila terus ajak aku pegi kat balik batu.
"Apsal awak nampak macam takut lak ni" Tanya Ila kat aku .
"Bukan takut, tapi segan la kawan awak nampak".
"ala...diorang dah biasa pun. Jap lagi awak tengokla macamna aksi diorang".
Bila dah Ila cakap macam tu aku pun tak kisah. Bentang je tikar buat alas, Ila yang memulakan aksi. Dipeluk aku sambil cium-cium pipi. Masa ni tengah duduk lagi. Aku pun balas cium mulut Ila. Perlahan-lahan sambil sedut bibir Ila. Tangan aku dah mula meraba-raba badan Ila. Sambil tu aku hisap lidah Ila, sedut pelan-pelan. Ila pun sama gak, disedut lidah aku. Sekarang aku dengan Ila dah tukar-tukar kulum lidah. Tangan aku dari meraba dah cuba tarik zip suiter Ila. Bila zip suiter tu dah tanggal, Ila pun terus je tanggalkan sweater dia. Terkejut aku ni sebab dalam suiter tu Ila cuma pakai tshirt ketat sleeveless yang ada zip kat depan. Macam tak percaya bila tengok keadaan Ila. Tak sangka walaupun bertudung labuh tapi dalam dia cuma pakai tu je. Dah la macam tu, tak pakai bra pulak tu. Memang nampak puting dia dah tegang kat dalam t-shirt tu. Aku memang tak nak tanggalkan tudung labuh si Ila ni, sebab malam semalam Ila tak nak tanggal tudung. Tangan aku dah usap-usap kat luar tshirt Ila sambil tangan Ila dah raba-raba luar seluar aku. Dibukak zip seluar aku, sambil usap-usap batang aku dari luar underwear. Aku angkat tudung labuh Ila ni ke atas, jilat leher ila dengan lidah aku. Tangan aku mula masuk dalam t-shirt Ila, aku usap buah dada Ila dengan teliti dan perlahan. Aksi aku dengan Ila ni diperhatikan dengan penuh minat oleh dua orang kawan Ila tadi. Memang dah takde malu pun. Dah biasa kot.
Tak lama kawan diorang pun sampai. Sampai-sampai je diorang tak tunggu lama. Masing-masing peluk pasangan diorang sambil buat french kiss sambil berdiri. Aku ni memang sempat tengok aksi diorang sekejap, memang tak sangka muka diorang ni yang nampak baik, pakai tudung labuh lagi boleh terlibat dalam aktiviti macam ni. Aku teruskan aktiviti aku dengan Ila. Masa aku jilat leher Ila, tangan Ila sebelah peluk bahu aku, sambil sebelah lagi ramas-ramas dengan kuat batang aku kat luar underwear. Lepas tu aku mula tarik zip t-shirt Ila sampai habis. Aku terus tanggalkan tshirt Ila tu. Tersembullah buah dada Ila yang memang besar. Aku terus ramas-ramas buah dada sebelah kiri Ila, sambil sebelah lagi aku gentel-gentel puting dia. Aku dari leher, mula jilat kat pangkal buah dada Ila yang tengah keras, tegang. Lidah aku dah mula jilat keliling buah dada, sambil sekali-sekala main kat puting. Masa tu Ila dah mengerang, terangkat kepala dia keatas sambil terpejam matanya.