03

4.5K 28 2
                                    

Hari ni merupakan hari terakhir kat perkhemahan ni. So, memang tak banyak aktiviti yang dibuat. Malasnya aku rasa nak bangun, maklumla malam tadi bertarung sampai pukul 12 malam baru habis. Tapi memang terpaksa bangun awal gak, maklumla bukannya kat rumah sendiri nak bangun ikut suka hati. Tapi lepas sarapan, buat senaman ringan dengan ada la sikit ucapan, semua peserta dibenarkan balik ke khemah masing-masing. Peserta diberi kebenaran untuk buat aktiviti bebas atau berjalan kat area sekitar dengan syarat tak boleh jalan sorang takut sesat. Peserta juga mesti berkumpul kat dewan makan dalam pukul 2 petang untuk makan tengahari. Dalam pukul 10 aku dah sampai kat khemah. Kenderaan yang nak amik kitorang dari kem perkhemahan ni akan sampai dalam pukul 5 petang. Memang banyak masa untuk berkemas. Aku apa lagi, dah ada peluang ni plan nak sambung tidur. Mengantuk tak hilang lagi. Baru je letak kepala kat bantal nak lelap, ada lak sorang anak yatim ni cari aku. Dalam hati geram gak. Dahla aku tak cukup tidur, ada je nak mengacau. Bila jumpa dia hulur aku satu nota.

"Kak Ila bagi" terus dia blah. Tak sempat nak tanya apa. Bukak je terkejut gak aku.

"I nak jumpa U dalam pukul 10.30 pagi kat tepi sungai. Tapi tolong lalu jalan lain, sebab ada anak-anak yatim kat jalan biasa. Takut diorang syak apa-apa. Cakap jugak kat partner Atie dgn Idah. Lagi satu, Idah nak try rasa buat dgn you, boleh ke? Kalau tak boleh takpe".

Dalam hati aku best jugak ni. Memang aku nakmerasa Idah punya. Dah terbayang kat kepala aku buah dada Idah yang macam nakterkeluar dari bra ½ cup dia. Tapi macam tak percaya pulak. Betul ke diorangnak tukar partner. Ah! Apa-apahal tu citer nanti, yang penting sekarang ni pegijumpa diorang dulu. Aku tak berlengah lagi. Terus bagi tau partner Atie dgnIdah pasal nota tu. Diorang setuju je. Kami pun pakat amik tuala sangkut kat bahu sambil bawak baldi kecik sorang satu. Cakap kat member-member lain nakpegi jalan-jalan belakang khemah, lepas tu nak pegi mandi. Konon-konon la.Terpaksa la cari jalan nak ke tepi sungai tu lalu jalan lain bukan jalan yangbiasa diorang gunakan. Nasib baik dah dua tiga hari kat sini, at least dah tau jugak nak mencari jalan lain. Terfikir jugak apa yang anak-anak yatim tu buat kat jalan tu?

Redah-punya redah, sampai jugak kat tepi sungai. Sampai je diorang bertiga dah tunggu. Tak buang masa, kitorang jalan sama- sama cari port yang jauh sikit dari diorang selalu pegi amik air atau mandi. Jumpa satu port baik punya, Idah dengan iIa terus amik dua tikar dari beg sandang yg diorang bawak terus hampar kat situ. So, kitorang duduk sama-sama sebelah couple masing-masing. Hari ni yang lelaki pakai t-shirt dgn seluar pendek je. Maklum, tadi kitorang cakap nak pegi mandi. Ila pulak pakai tudung labuh warna pink, dengan baju kurung. Idah pakai tudung labuh warna kelabu dengan blouse lengan panjang dikenakan dgn track suit. Atie pulak pakai tudung biasa warna biru muda, t-shirt ketat dengan seluar slack. Sambil duduk-duduk tu, sembang-sembang la dulu. Aku tanya Ila, apa yang anak yatim buat kat jalan selalu.

"I suruh tiga budak perempuan jaga kat situ. I cakap kitorang nak berjalan tepi sungai, lepas tu nak mandi. So, kalau ada sape2 datang tiup wisel yang I bagi kat diorang. So, tak payah risau pasal org lain" Ila explain kat aku. Wah, bukan main lagi diorng ni punya perancangan. So sekarang ni line memang betul-betul clear la.

"You, boleh ke Idah nak main dgn you?"

Aku tanya balik kat Ila. "Bolehke?"

"Apa la u ni, apa yg tak leh pulak? You bukan boifren I" jawab Ila sambil tergelak. Aku terus mengangguk je.

"Ha, apa lagi Dah? Kita tukar partner sekarang." Sambil tersenyum Idah bangun terus pegi kat sebelah aku. Ila pegi kat partner Atie, Atie lak tukar partner dgn partner Idah. Sampai kat sebelah aku, Idah selak tudung labuh dia keatas, sambil tangan dia terus bukak butang blouse dia. Terkejut aku bila tau Idah tak pakai bra dan terus keluarkan buah dada dia dari baju dia.

"Ha! Nape you tak pakai bra?" soalan bodoh terpacul dari mulut aku sebab terkejut punya pasal.

"Saje...nak goda you. I tau you geram tengok breast I. I dah bukak baju I, you kena la bukak seluar you pulak, I nak tengok la jugak batang yang buat kawan I mengerang-ngerang bila kena fuck dengan you. Lagipun Ila bagitau I, batang you besar, nak la jugak tengok besar mana."

Orgy Geng BertudungWhere stories live. Discover now