UMUT

8.8K 319 79
                                    


Ya sabır çekiyordum içimden... Yeter artık diye haykırmak isterken .. Umutlarımın varlığı susturuyordu beni .. Ewet Umudum ... Her şeyden çok büyük olan Hayallerim . Yada bana göre ..

Okuduğumuz okulda aşağılanmak . Küçük görülmek gayet normaldi bizim için alışmıstık yani . Biz 4 arkadaş birbirine sımsıkı sarılmış 4 arkadaş ... Çıkmıştık bir yola ama hep başımıza olaylar geliyor ve hiç umduğumuzu bulamamıştık . Aff sanırım derdimiz öğretmen olmak ve atanıp hayatımızın sonuna kadar gelecek nesillere bir şeyler öğretmek .. Ewet gelecek deki nesilin ne kadar kötü olduğunu her kez gibi bizde biliyorduk . Ama ailelerimizin izinini tam almadan çıktığımız yolda sanırım hep Ah larını alıcaz..

Küçük 3 odalı şirin bir ev tuttuk . Nerdemiyiz ? :) tabiki dünyanın tutkuyla baktığı ve her kezin görmek için can attığı Şehr-i İsTaNbUldAyıZ ..
Ne güzel şehir ya .. Ayrı bir sevdalıydık biz bu şehre ... İslambol adını taşıyamadığı içinde kırgındı hep bir yanımız ...
Edebiyatı bırakıyoru tamam nerde kalmıştık .... Sıcak bir yuva... Şu an Aişe mutfakta ve çay bardaklarını hazırlıyor .. Beyza her zamanki gibi telefon elinde :) Esmaa da bana bu günkü yaşadığı diyoloğu anlatıyor .. O kadar sinirlendimki gerçekten gidip o kadının saçını başını şu an yolabilirim.

+ Mervee sehpaları koy sana kıızz !!

- Tamam Aişee koyuyorum ..

Hepimiz ortalama aynı yaştayız ben 19 yaşındayım ve tesettür davamızı 4 arkadaş sürdüruyoruz .. .

Esma : Yaa yanında kek felam olsa ne güzel olurdu .. :/

Beyza: Ayyy eveet yaaa .. Sade sade çay gitmez şimdiii...

Aişe : Bir ben düşunuyorum sizi zatenn.. Sıcak miss gibi elde yapılmış bir kekimiz olmasadaaa marketten almıştım ^.^

Ben: İnanmıyorum Aise bi an yaptım diycen sandım heee...

E: Aynen yaa -_-

B: Olsun be buda yeter getir.getir ohh miss ^.^

Bir anda kahkalar ordan burdan konuşuyorduk . O sırada telefonum çaldıki çok şaşırmıştım

+ Neyyy nasıl olur böyle bir şey yapamazsınızz hakkınız değil bir kere ....

Kızlar bana açıklama beklercesine bakıyorlardı ama benim açıklama yapabilecek halim yoktu. yüzumden akan göz yaşımı elimin tersiyle silerek ...

+ Dün sınava girmiştik ya .. Kabul etmemişler kağıtlarımızı .. Saçmalık ya bir süru bahane saydı hiç birinide hatırlamıyorum ...

Beyza : Nasıl yaaa !! İnanmıyprum yarın o kendini bir şey sanan müdürle.konuşuruz görur o gününü .

Esma : Ya ben ne kadar çalıstım o sınav için nasıl kabul etmezleeer :'(

Ben : Tamam kızlar dik durun her şer de bir hayır vardır inna lillahi ve inna ileyhi raciun elbet bundada bir hayır vardır.

Aişe : Ewet Merve haklı .. Üzülmek yok yarın ola hayrola !!

***

Ertesi gün 4 ümüz okula girdik Siyah feracelerimizle çete gibiydik . Mùdurun odasına kapıyı çalıp girdik ve Beyza hemen lafa atladı .

+ Ne demekk bee sımavınız geçersizz .. Sizz kendinizi ...

- Bana bak fazla oluyosunuz sizin sınavınız beni ilgilendirmez !! Defolun

O sırada arkadan gelen grup bizi iyice sinirlendirmişti.. Bir de onlardan laf yiyincee...

Selamun Aleykum ...
Vote ve yorumlar la hikayenin gidisati hakkinda olumlu bir sonuc almadan devamini paylasmiycam .. Hikayenin begenilip begenilmiyeceginden emin olmadigim icin ... ^.^

~TESLİMİYET ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin