OKUL...

3.9K 210 18
                                    

Media daki resimin en ustundeki yazi gozukmuyor ^ ^
Hilafet istiyorum çunku ... Yazisi ;)

Sinirimiz alt üst olmuştu .. Müdurun odasına girip

+ Yobaz sınız .. Bunuda kabul ediyorsunuz .. Hala ne işiniz var burda ? Gidin Suriyede ne bilim arabistana gidip bi yerinde okuyun işte .. Zorla burda okumaya çalışıyorsunuz .. Yuzsuz sünüz ..

Hepimiz soylenenleri sindirmeye çalışırken Beyza durmadı tabi :

"+ Bana bakk !! Bu şehir demokrasiyle yonetilmiyormu ?

- Eweet de ne alakaa ??

+ Dur sen ben sana alakayı anlatacamm .. Nerde lan sizin özgurluğunuz ?? Nerde fikir ozgurluğumuz .. ?? Çıkardığınız ana yasalar sizi kapsıyo maleseff bizbi yararlanamdık .. (!) Ataist olsa ahh fikir özgurluğu bişey diyemeyiz... Allah sizinde bu okulun da belasını versin ...

Beyza o kadar sinirlenmiştiki sanırım ağzından çıkanı kulakları duymuyordu .. Ve şimdi müdur sinirle bize bakarken diğer öğrencilerde lafları sidiremez durumda hazımsızlık çekiyorlardı ..
Ben şok olduğum için ne yapacağımı şaşırmış bir durumda parmaklarımı sıkıyordum .. O sırada Aişe Beyzayıda alıp Müdurin odasından çıktı .. Esma ile bende Mudürun ...

- Defoluuuun .. Pis likler soylediğiniz lafların bedelini çok ağır ödeyeceksiniz !!!...

Laflarına maruz kaldık ..

Ben de gözlerimi kısarak :

+ Elinizden geleni ardınıza koymayın (!)

Dedim ve olayı algılamaya çalışan zavallı Esma'yı kolundan tuttuğum gibi çıktım odadan .. Bir yandanda çenem açıldığı için çenemin altından giden eşarbı yukari kaldırıyordum .. Beyza hala sinirini alamamış olmalı'ki merdivenlerden inerken sesini duyuyorduk ...

+ Aişe biz bittik ya ne olcak şimdi ?

- Bilmiyorum Merve inanki hiç bir şey biiyorum Ah Beyza tutamadın çeneni !! ..

B: Ya tutamadım ... İşi rampaya süren benim deme .. En azından açıktan oynadım .. Şimdi içindeki kini kussun bakalım ne yapacak !

A: Ha yani merak ediyorsun bir de?

B : Bak Aişe .. Ben ne dersem diyim o pislik adam zaten bizi atmak için her şeyi yapıcaktı (!)

A: Sağol sende hızlandırdın .. Hepimizin hayalleri bir çırpıda yokmu olucak he ? bu kadar kolay mıydı ? Onca sabrettiklerimizin yanında bu hiç değilmiydi ???

İkiside bağırarak konuşuyordu .

B; Yeter tamammı Aişe .. Yeter çektiklerimi bir ben birde Allah bilir ... Eşarbımı çekip saçımı bile açıp rezil ettileri beni... Yıkılsın bu okul başlarına ! Altlarından cesetlerini bulamasınlar (!) ...

E : Yeteeer .. Hepimiz iğrenç olaylar la karşılaştık kızlar ! Şimdi birbirimize bu kadar çabuk mu kırılıcaz ! Yılmak yok (!)

M : Hadi artık ewe gidelim iğrenç bir gündu ....

* * * *

+ Yaa Aişe çabuk çık bende giricemmm...

- Dur be kızım .. Daha yeni girdim Abdest alcam daha ..

+ Yeni mii .. Ufak atda civcivler yesiinn yarım saat oldu bee !!

- Benim civcivler göbekli canım ufak atınca isyan çıkarıyorlar ;)

+ Öylemi ozaman onlara isyanın günah olduğunuda söyle .. Koparmıyım kafalarını çıııkk..

Bunlar kavga ederken izlemesi harika yaa .. :D genelde sen gircen ben gircem kavgası yaparlar ve ben girerim ortada kalırlar ^.^ İlk ders felsefeydi ve en nefret ettigimiz.bir ders olduğu için rahat rahat hazırlanıyorduk..
Zaten geçen kavga etmiştik hocayla .. İyisimi geç gitmekdi .

+ Hazırmısınız hadiya bekle bekle ağaç oldum ...

Esma mız en erken hazırlanan kişi olduğu için hep bizi beklerdi zavallımız ^^ ..

Merve : Ne var ya geliyoz işte azıcık sabret guzelim ;)

Esra : Iyy sapıkk :D

Merve : Sen sin be sapık .. O sinsi ve fettan kafandan ne geçiyosa :D

Aise : Hadi ya çıkalım ..

Beyza: Aise !!

Aise : Efendim ..

Beyza : Senin gözlerinde sürme mi vaar !!!

Aise : Yo silmistim ama demek dünden kalmış ;) ..

Beyza : Ne demeek kalmış sil lan çabuk onuuuu !!!!!!

Aişe : A-a tamam Abiii :))

Beyza : Yürru anca gidersiin .. Peşimize sapık takcak cadı -_- ..

Merve : Ahhaha sakin Beyza format ayarlarına gerii dön :D .

Beyza : Suss bee dalga gecmee -_-

Biz konuşuyoruz da Esra ayakta uyuyodu :D Şukur Aişe'de geldi ve gidiyoruz . Yolda kesinlikle kısık seste konuşuyorduk çunku Allah azze ve celle " Cahiliye kadınları gibi kırıtarak . Yurumeyin ve sesinizi cazibeleştirerek konuşmayın "

Buyurmuştu ve bizde yere bakarak sessiz konuşarak yuruyorduk .. Ama okuldan daha girmeden Mudurun bize yaptığı kötü surpriz ile karşılaştık.. Tabi bir yandanda Beyzayı tutmaya çalışıyorduk ...

Yolculukta yazdım ^.^ Umarım beğenirsiniz .. Hatamız olduysa af ola Selametle .. :)

~TESLİMİYET ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin