DAVET

2.9K 212 73
                                    


Ayakkabımı giyinip arkamı döndüğümde dengemi sağlıyamadım ve bi anda yere yapıştım ..
Allahımm rezalett ..

+ Bacım bir şeyin yok değil'mi ?

Kafamı kaldırıp çocuğa baktığımda Sevde Hocayıda gördüm . Ikisi birden bana bakıyorlardı. Sanırım bu çoçuk oğluydu.

- Şey . Sakarlık işte . Elhamdulillah yok bir şeyim ..

Sevde : Aman canım dikkatli ol !
Istersen seni istediğin yere götürelim?

- Yok yok sağolun ben giderim .

Üstümü başımı çırpıp kendime gelmeye çalıştım . Rezillik .. ne kadar nefret edersem rezil olmaktan o kadar başıma geliyor (!) ..... Hocanın oğluda tam yani MashaALLAH takke şalvar sakal .. Hâlâ böyleleri var demekki .
Diye düşünürken bir yandan'da çantam'dan telefonumu çıkartıp Aişe'yi aradım.

+ Selamun Aleykum .

- Ve Aleykum selam ve rahmetullah .

Birimiz eksik selam werince diğeri daha üstün selam verirdi. Çünkü bu sünnet . Ve daima uygulardık .

+ Nerdesiniz canlarımm ??

- Cafe de oturuyoduk canım gelsene .

+ Iyide hangi Cafeeee ???

- Bizim ewin yakınındaki varya o .

+ He tamam geliyorummm ..

- Gell :D

Yavaş yavaş yürüyordum kaldırım'da . Kafam'da bir sürü düşünce . Napıcaktım' ki okulu bırakmayı düşünüyordum ama bir yandan'da çektiğimiz acılar ve sabırlar gelince aklıma vazgeçiyordum . Çok uğraşmıştık çünkü, çok üzülmüştük bu yolda . Ama ne olursa olsun asla pes etmemiştik (!)
Allah'ımm ne olur bana yardım ett ! ;-

* * * *

Cafeye girdiğimde etrafa bir göz gezdirdim ve bizimkileri buldum . En son masa'ya oturmuşlar .

+ Selamun Aleykuuum cannlarr

- We Aleykum selam ve Rahmetullahu ve berekatuhu .

+ Ee naptınız bensiz .

- Napalım gezdik tozduk .

B : Kızım harika bi mağza buldum yaa .. Iki tane elbise aldım çok güzeller ...

E : Sorma Merve zorla banada aldırdı

M : Hmmm öylemi ne güzel .

A : Bişeymi oldu ? Moralin bozuk gibi?

Diğer masalardan bir tane sandalye çekip oturdum . Derdim büyüktü bana göre :D ve kızlara anlatınca ellerine koz geçicektii . Genede dayanamadım .

M: Tam dernekten çıkıyodum yere yapıştım yaaa.

A : Bir şey olmadı dimii ??

B : Ahahahaha inanmıyorum ya asvat la büyük buluşma :D .

E : Ya rezillik biri felan varmıydı etraftaaa ???

M : Evet Aişe'cim iyiyim .

Sitemkâr bir ses tonuyla konuştum. Tek dertleri alay'a almak zaten -.- Galiba bende olsam öyle yapardım ama ;D

~TESLİMİYET ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin