Oiiii!!!

167 21 19
                                    

Sabah kalkıp ajansa gitmeye başladım.
İlginç Dazai bu gün yoktu. Bu biraz garip her sabah beraber giderdik ajansa. Belkide bu gün çok işi vardır.

Dazai ne kadar umursamıyor gibi görünsede işlerini bitirmeye çalışırdı çünkü.

Adımlarımı hızlandırarak ajanda vardım ama Dazai oradada yoktu. Biraz bekleyim belki göreve göndermişlerdir diye düşündüm.

Atsushi: Akina-san Dazai-san ı gördün mü?

Akina: Bende görmedim Atsushi-kun.
Aslında seninle göreve gittiğini düşünüyodum.

Kunikida: Akina-chan Dazai nerede?

Akina: Bende size soracaktım Kunikida-kun.

Tanizaki: Bizde bu gün onu hiç görmedik.

Akina: Sanırım nerede olduğunu anladım. Fukuzawa-san izin isteyebilir miyim?

Fukuzawa: Git Dazai yi getir.

Atsushi: Benimde Gelmemi ister misin Akina-san?

Akina: Yok sen devam et. Ben hallederim.

Atsushi: Peki.

Ajanstan çıkıp evime doğru yürüdüm. Dazai ya mafyadaydı yada kaçırmışlardı onu. Mafyaya gideceksem daha resmi olmalıyım.

Eve vardım ve odama çıkıp hızla üstümü değiştirdim.

Giydiklerim

Altına dizlerimin biraz üstüne gelen siyah çizmeler giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Altına dizlerimin biraz üstüne gelen siyah çizmeler giymiştim. Evden çıktım. Mafyanın binası çok uzakta değildi.

Binaya geldiğimde içeri girdim beni iki tane koruma durdurdu.

Koruma: Siz kimsiniz?

Akina: Ünlü model Nakamura Akina. Patronunuzla görüşmek istiyorum.

Koruma: Bize bilgi verilmedi olmaz.

Akina: Peki siz istediniz.

Korumanın yüzüne sert bir yumruk geçirdim. Diğer korumada bana arkadan sarıldı. Yumruk attığım Koruma aynı şekilde bana yumruk attı. Bende arkamdaki korumadan destek alarak göğsüne sert bir tekme attım.

Geriye düşerken kafasını çarptı. Arkamdaki korumaya kafa attım ve burnu kırıldı. Karşıma geçip bana yumruk atacağı zaman elini tutup kafasına dizimi geçirdim. İkisi de bayılmıştı.

İstediğimi almıştım Dazai yi kaçıran Mori olamazdı. Şimdi her ne yaptılarsa banada yapacaklardı.

"Üfff ama dudağım patladı."

Chuuya: Oiiii

Gelen sesle arkamı döndüm. Dönmemle boynumda acı hissetmem bir oldu. Sonrası karanlık.

CHUUYA DAN ............................................

Dazai yi kaçırmıştım. Lanet herif sinirlerimi bozuyor. Öğlen olmuştu ama hala gelen giden yoktu. Tabi bunun gibi bir malı kim ne yapsın?

CHUUYA × READER: KoleksiyoncuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin