1.Bölüm.

199 17 2
                                    

Merhaba! Bu benim wattpad'de yazdığım ilk hikayem umarım beğenirsiniz görüşlerinizi merak ediyorum açıkçası yorum yaparsanız sevinirim ve bol vote tabiki :'))

Yazar'dan
Sabah güneşin yüzüne çarpmasıyla mızmızlandı rana...

"Yahh! Kim açtı bu perdeleri"

"Ben açtım rana hadi kalk geç kalıcaz"

"Of... Okul bitti kurs. Başladı nedir benim çektiğim allahım "

Rana uykulu ve boğuk bir sesle konuşunca ezgi kıkırdadı ve yatağa zıplayıp ranayı sulu sulu öpmeye başladı rana üzerindeki bu koca ayıyı itmeye çalışırken uyandı.

"Neden seninle yaşamak zorundayım ki ben ya!! " rana sahta bir sinirle bağırınca ezginin gözleri dolmaya başladı.

"Ben...benimle olmayı sevdigini düşünmüştüm " ezginin bu halini görünce rana pişman olmuştu şakasına oda biliyordu ki ezgiden başka kimsesi yoktu...
"Yah! Seni seviyorum koca bebek ağlama sakın sen benim ailemsin" bunu söyleyince ezgi sıkıca sarıldı yanağından öptü ve aşağıya indi ranada banyoya girip duş aldıktan sonra  aşagıya indi Ezgi kahvaltı yapıyordu masaya oturup biseyler atıştırdı
" ece nerede?'
"Arabada bekliyor diyette diye kahvaltı yapmıyor yaa görmek istemedi kahvaltıyı"
"Deli ya zaten çôp gibi"
Ezgi omuz silkti
" klasik ece iste"
O sırada dışarıdan korna sesi duyuldu
"Hadi çıkalım"  dedi rana ve beraber evden çıktılar

Ece sinirle "en süslünüz benim sözde ağaç oldum burada" diye kükreyince kızlar başlarını öne eğdiler ve bisey demeden arabaya bindiler onlarda biliyordu ki sinirli bir ece bir nükleer santralden daha tehlikelidir.

Ece arabada kendi kendine küfürler saydırırken ezgi dayanamayıp sordu.
"Kuzen neyin var?" ece sinirle dikiz aynasından ezgiye baktı
"Piç yemin ediyorum piç bu çocuk...beni aldatmış beni... beni!!(yazar bihtere bağladı)"

Kızlar bir anda bir kahkaha patlattı. O sırada kurs binasına girmişlerdi ve arabayı park edip indiler o sırada rana ecenin koluna girdi

"Eee.. Kanka ne var bunda mert seni aldattı sende gecen gece onu emirle aldattın" ezgi birden atıldı.
" ondan öncede ceyhunla yattın"
Ece sinirle soludu.

"Biliyorum lan hatırlatmanıza gerek yok ama o yapamaz o kim beni aldatmak kim ezik akşam gelip kapıma anıracak ama yokk bitti."

kızlar gülüp sınıfa girip cam kenarı en arkadan üç sıraya oturdular sıralar tekli olduğu icin şanslılardı çünkü ikisi yanyana oturunca üçüncünün yanına bir ezik oturacaktı ve bu kızlar eziklerden nefret ederdi yanı birbirleri dışındaki herkesten.

Ece sınıfı süzmeye başladı kızlı erkekli tüm sınıf onları izliyordu ece dayanamayıp histerik bir kahkaha attı ve sınıfa dönüp bağırdı.

"Anladık güzeliz ve bunun farkındayız bakışlarınızla taciz ettiniz dönün önünüze"

bu lafıyla tüm sınıfı utandırmıştı ece. yani kendince keyiflenmek buydu başkalarını utandırıp rencide etmek.
Ece arkasını dönüp ezgiyle gülmeye başlayınca yakasından birinin onu kedi gibi kaldırdığını hissetti buna kim cürret ederdi hangi PİÇ....

Umarım sevmişsinizdir eğer begenirseniz hergün bir bölüm yayınlıyacağım...bu arada kendi yarattığım karakterden kendim nefret ettim resmen ne ece ama
...

#SEVİLESİ ÖĞRETMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin