1.-fejezet

29 4 2
                                    

Ma nagyon sűrű napom lessz.Új ház, új környék, új barátok.Nem vagyok erre felkèszülve.Mikor anyuèkkal megèrkeztünk az új házunkhoz, nem volt sok vèlemènyem a tesóim rögtön el döntöttèk melyik lessz az ő szobájuk.Èn csak megpróbáltam hasznosítani magam ès elkezdtem bevinni a dobozokat amikben a cuccaim vannak.
  Megpróbáltam kipakolni de kb. fèl órával kèsőbb azt vettem èszre , hogy mèg mindig van vagy 10-z doboz ès nagyon nagy kupi a szobámban.Anyuèk már majdnem kèszen voltak mikor le mentem a konyhába vizèrt ès nèhány plussz dobozèrt a fölösleges cuccaimnak amiket majd oda adok valakinek. Mikor föl mentem a szobámba nem volt sok kedvem tovább pakolászni ezèrt csak kicsit rendet raktam ,pizsibe öltöztem ès le feküdtem aludni.Kb èjfèl körül lehetett mikor arra èbredtem ,hogy a hugom mèg pakolászik ès el tört valamit, nem volt valami kellemes esemèny.Mèg anyu ès apu is ki jöttek a szobájukból megnèzni mi volt ez a hangzavar.
  Másnap reggel:
Nehezen keltem nagyon sok munka ált előttem ès mèg vásárolni is el kellet menni. Lementem anyu gofrit csinált reggelire. Apu ès a többiek már lent voltak ès reggeliztek.Èn is elvettem a reggelimet ès fölmentem a szobámba.Vègre sikerült kipakolni.
Szobám:

Nekem tetszik ès viszonylag nagy is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nekem tetszik ès viszonylag nagy is. Persze a gardrób ès az íróasztal nem fèrt a kèpbe de így is joo.Mivel a kipakolás vègèig pizsiben voltam ès már kb. 12:00-van ezèrt elkezdtem felöltözni ès kicsit összeszedni magam.
Mai szettem:

Egyszerű de tök jo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyszerű de tök jo.Jeleztem a csáldnak ,hogy elmennèk edzeni anyu el engedett szoval fölmentem be pakolni. Majd Dave már szólt, hogy lent vár ès siessek mert el kell menie.Mikor oda èrtem gyors átöltöztem ès majdnem 1-órát edzettem nagyon jo volt.Egyedül mentem haza mivel az edő terem csak 2-utcányira volt.
Miután haza èrtem gyors vacsiztam ès föl mentem kockulni, mad kicsit olvastam is.
Megfürödtem pizsibe öltöztem èl le feküdtem aluni.

Halii! Ez ez első könyvem szólval mèg nen vagyok tapasztalt nagyon szeretek írni. Remèlem mindenkinek tetszeni fog.
A fejezetekből kb heti 2-db. fog megjelenni!
Rólam:
Nevem Liliána ès kb ennyi.
Na sziooo!

Ez nem az èn világom!Where stories live. Discover now