Reggel mikor felkeltem fel öltöztem, fogat mostam, ès reggeliztem, majd suliba indultam.Mikor be èrtem Zsani már ott várt úgy látszik jó barátnők lettünk.Beszèlgettünk kicsit majd el indultunk az osztályunkba már ott voltak a fiúk ès mèg nèhány lány is. Le ültem a szolásos helyekre ès elővettem a könyvet amit tegnap vettem.Majd be lèpett Ádám ahh oylan jól nèz kiiii.A hátán egy Jordan táska volt (fekete), egy ahoz hasonló cipő, deszkás felső termèszetesen Jordan, ès egy bő szárú nadrág ami annyira jól mutatott rajta.
Vège lett az óráknak:
Mikor a szekrènyemhez indultam valaki utánam szaladt mivel Zsani már el ment ezèrt nem tudtam ki lehetett az. Ádám volt.
-Kingaaa-szólt utánnam
-Igen?-kèrdeztem
-Át küldöd a matek leckèt?-
-Ja persze!-válaszoltam
-Okè kössz szia!-intett ès el ment
-Ja ès mèg annyi hogy ma el jössz velünk moziba?-kèrdezte miközbe vissza fordult
-Persze hánykor?-kèrdeztem
-Ja ilyen nègy körül itt leszünk a suli előtt ès innen indulunk!-válaszolta
-Okè!--Majd mèg írok szia!-ès ki rohant mèg mielőtt köszönni tudtam volna
Majd ír na neee.Majd haza indultam.
Otthon:
Mikor haza èrtem a bátyám a barátnőjèvel ült a kanapèn ès filmeztek.Èn pedig fel rohantam a szobámba átöltözni ès kicsit összeszedni magam a mozira.
Outfit:Nem a legjobb de megteszi.Majd ebèseletem ès át jött Zsani filmet nèzni.Aztán eggyütt indultunk a sulihoz.Mikor oda èrtünk már ott volt kb a fèl osztály ès onnan indultunk is tovább eggyütt.
Moziban:
Vettünk popcornt ès be ültünk mivel èn mèg nem tudtam mit nèzünk ezèrt számomra meglepetès volt. Majd Ádám elhozta a jegyeket kiderült, hogy mellette ès Zsani mellett ülök.Milyen nagy mázli.Mikor a hegyekre nèztem ès megláttam a TITANIC feliratot nagyon megörültem.Mikor a helyünkre ültünk vèletlen hozzá èrtem Ádám kezèhez ő pedig rám nèzett ès el mosolyodott.Mikor vège lett a filmnek ès haza indultunk el kisèrt.
Otthon:
Rá írtam.
Üzeneteink:
-Szia!
-Hali!-válaszolt
Ès beszèlgettünk.Majd a vègènèl jött az a kèrdès amit már nagyon vártam:
-Leszel a barátnőm?❤️-kèrdezte
-Neee persze ,hogy leszek ez nem kèrdès❤️❤️-ès aztán beszèltünk mèg kb fèl órát ès el is aludtam.
Vègre összejöttünk!❤️❤️❤️❤️_________________________________________
Kedves olvasóim!
Remèlem tetszik nektek mi a vèlemènyetek ?
Várom commentbe!
Bocsika a helyesírási hibákèrt!!
YOU ARE READING
Ez nem az èn világom!
RandomA nevem Kinga. 17-èves vagyok. Nem csinálok túl sok hülyesèget. Nem megyek bele mindenbe.Van egy 15-èves hugom ,ès egy 19-èves bátyám. A hugom neve Vanessza , a bátyámè Dave.