A mai reggel elèg jól indult kèszülódès stb..Viszont amikor sminkelni kezdtem ès a tükörbe nèztem èszre vettem eggy kis piros foltot de ne igazán foglalkoztam vele.Le mentem reggelizni de amit ott láttam.Szóval a tesóm ès egy lány na jó muszáj volt kicsit fel kavarni a levegőt.
-Új csaj?-kèrdeztem
-Nak ès ha igen?-na jó most meglepődtem aztán el is mentem itthonról.A suli előtt rengetegen voltak.Utálom a reggeleket.
-Hali!-szólalt meg valaki a háram mögül.
-Hello!-válaszoltam
-Zsani!-mondta a nevèt ès a kezèt nyújtotta
-Èn Kinga! Szeretnèl valamit?
-Ja csak, hogy ma este lessz egy házi buli vagyis a születès napom szeretnèlek elhívni ha rá èrsz?
-Ja persze hogy ráèrek!-na jó most hazudtam kicsit edzèsem lenne de egy buli OMG.. első buliiiim.
-Ja ès mèg annyi, hogy hozz fürdőruhát!-ès el is ment
Majd mikor a terembe èrtem a padon űlve várt Will.
-Helóka!-mondta
Na ès itt toltam el mindent.
-Figyelj èn nem akarok semmi többet mint barát okè?-ès erre Will konkrètan embereket fèlre lökve ki rohant a teremből.
Vègre vèg lett az óráknak haza mentem.
Otthon:
-Anyúú!-kiáltottam
-Igen??-kèrdezett
-El kell menünk vasárolni!
-Jó rohanok!-ès anya már a kocsinál volt
Elmentünk és vettem nèhány dolgot ja meg írt a Zsani ,hogy 8-ra kell menni.
A dolgok amiket vettem:Hát igen ezekre szüksègem volt.
Mikor haza èrtünk gyorsan rá írtam Zsanira ,hogy küldje el a címet kiderült ,hogy kb 4 percre vagyok tőle úgyhogy vacsiztam,tanultam ès kèszülődtem.
Mikor oda èrtem:
Na neee itt van kb a fèl suli.
-Sziaaa!-intett Zsani
-Heloo!-köszöntem vissza
Ès már be is mentünk a dekoráció gyönyörű volt ès a házi is.
-Szia!-köszönt nekem egy fiú
-Szia!-èn nyilván válszoltam
-Van kedved meginni valamit?-mivel volt egy teljes asztal piával
-Persze!-ès aztán jött a többi
-De ne alkoholt hozz!!
-Okè!- ès hozott nekem eggy limonadèt
Kiderült a fiú neve Ádám ès ő Zsani ikertesója nagyon sokat beszèltünk vègül meg a számomat is el kèrte.Miután haza èrtem be jelentkeztem anyuèk nál ès le pihentem mert elèg fáradt voltam.Ès kicsit még telóztam is na meg beszèltem Ádámmal akiről ki derült az osztály társam.Mindent amin keresztül mentem eddigi sulimban elmondtam neki.Ès ő is nekem.
Na ez a nap ennyi volt!
Asszem szerelmes lettem 🤫🤫
_________________________________________
KEDVES OLVASÓIM!!!
Szeretnèm vèlemènyeteket kèri.
Nektek tetszik a könyv????
YOU ARE READING
Ez nem az èn világom!
RandomA nevem Kinga. 17-èves vagyok. Nem csinálok túl sok hülyesèget. Nem megyek bele mindenbe.Van egy 15-èves hugom ,ès egy 19-èves bátyám. A hugom neve Vanessza , a bátyámè Dave.