2

97 16 0
                                    

Bu bölümü yazarken dinlediğim şarkı, tavsiye ederim dinleyin özellikle de jenlisa yakınlaşmalarında.
Keyifli okumalar.

.
.
.

"Ahmmm!"

Kendisini tutamayıp inlemişti Jennie.

"Adımla inle güzelim,"

Ve kalçasına yediği sert bir şaplak.

"Lalis- a-ahh!"

"Evet, devam et bebeğim."

"Lalisa-mmhhmm"

Hızlı hızlı enfes alarak uyandım. Tanrım neler olmuştu öyle, az önceki rüya da neyin nesiydi?

Ondan etkilendin Jennie.
Rüyanda onu arzuladın.

Aklıma dolanan düşüncelerle başımı iki yana salladım. Saçmalık, tam bir saçmalıktı.

Hayatımda bir kere gördüğüm insanı nasıl arzulayabilirdim ki?

Nefeslerimi düzene sokmak için kendimi sakinleştirirken etrafıma bakındım.
Gün henüz aymamıştı, odayı pencereden giren cılız ay ışığı aydınlatıyordu.

Yataktan kalkıp pencerenin önüne gittim. Bağdaş kurup dışarıyı izlemeye başladım lakin bu sessiz sedasız davranışlarıma karşın zihnim hiç susmuyordu.

Onunla sevişmek gerçekten iyi hissettirir miydi?
Evet, eşcinsel olduğumu biliyordum ama bir kez gördüğüm kadından da ilk gece ıslanacak değildim ya..

Parmaklarım benden bağımsız vajinama kayarken alt dudağımı ısırdım. Camın önünde olmam bir şey değiştirmiyordu sonuçta. Bu vakitte kimse dışarıda olmazdı, olsa bile birinin göreceğini düşünmüyordum.

Biraz ahlak dışı işlerin kime ne zararı olabilirdi ki?

İşaret parmağımı deliğimin önüne getirip baskı uyguladığımda inledim. Bacaklarım kendiliğinden aralanırken aklıma bana bakıp sırıttığı anlar geliyordu.

"Leydi,"
Sesini anımsarken parmağımı deliğime ittim.

"Maruz görün lütfen."

"Ahh!"

"Tanışmaktan onur duyarım Leydi Ruby, Lalisa."

Parmaklarımı içimde hızlandırırken diğer elimle ağzımı kapatıyordum sesimin duyulmaması için.
Olayın ironiliği beni bile şüpheye düşürmüştü. Az önce bunlara 'saçmalık' diyen ben iken ne ara bu duruma düşmüştüm?

Kırmızı dudakları sıkıca kapattığım gözlerimin önünde beliriverirken dudağımı ısırdım.

Ah, yetmiyordu! Parmaklarım her ne kadar hızlı olursa olsun onu istiyordum!

Gözlerimi açıp kayan irislerimle beni rahatlatacak bir şey aradım geniş odada.

Düşün Ruby, düşün.

Pelerin!

Tabii ya verdiği pelerini...

Parmağımı içimden çıkartıp gardırobuma ilerledim. Pelerini kaptığım gibi kokladım üstünü.

Pek güzel kokuyordu....
Hem seksi hemde rahatlatıcı bir kokuydu bu.

"Tanrım delireceğim artık."

Beklemeden pelerini altıma aldım.

.
.
.
.
Gün aydınlandığında vakit kaybetmeden üzerimi değişip köşkten çıktım. Bu sefer balon kollu bir elbise seçmiştim. Hava soğuk olduğu için elbisemi biraz kalın seçerken bu durumdan şikayetçi olmuyordum. Ahıra gidip atlarla ilgilenmek sevdiğim aktivitelerdendi.

Queen's Lady | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin