Sehun ve Kai

245 22 28
                                    

Jisoo'dan

Sabah olmuştu. Yavaş yavaş gözlerimi açtım. LAN! NEREDEYİM AMINA KOYAYIM BEN?! Odaya daha dikkatli baktım ve Jennie'nin bir fotoğrafını gördüm. JENNIE'NİN EVİNDE NE İŞİM VAR BENİM LAN?!
Sol tarafıma döndüğümde yanımda uyuyan Jennie'yi gördüm. Çok tatlı uyuyordu da BEN NİYE BURADAYIM?

-JENNIE!

Jennie, korkarak uyanmıştı.

-NE OLDU? KİM GELDİ? HIRSIZ MI VAR? NE OLUYOR?!

-Jennie, sakin olur musun?

-Heh, Jisoo sen miydin? Korktum bir an.

-Olur, öyle şeyler canım.

Jennie'den

Bana "canım" dedi. Of, çok mutluyumm.

-Nerelere daldın?

-Hiiç!

-Ben neden buradayım?

-Dün gece Lisa ile bara gitmişsiniz. Lisa sarhoş olduğun için seni kendi evine götürmek istemiş. Ancak ailesi evde olduğu için Rosé'yi aradı. Rosé de bende kalıyordu dün. Öyle.

-Anladım.

-Dün neden içtin?

-Bilmiyorum. Hiçbir şey hatırlamıyorum. Neden içtiğimi bile.

Kim Jisoo, sen içince sarhoş oluyorsun. Ben ise seninle göz göze gelince..

Lisa'dan

Bebeğim ile aynı yatakta yatmak çok güzel bir duyguydu. Bir kız uyandığında bile bu kadar güzel olamazdı.

-Bana dik dik bakma Bayan Manobal.

-Güzelliğiniz, Bayan Park. Beni büyüledi.

-Jisoo dün neden bu kadar içti diyorum Bayan Manobal.

- Sözde eskiden hoşlandığı kız geldi. Yani aynı işyerinde çalışıyorlardı. Hoşlandığı kız iş yerinden ayrıldı ve ona "ben pis lezlerden değilim!" gibi birşeyler söyledi. O günden sonra Jisoo ondan hep nefret etti ama o kız geri geldi ve Jisoo'ya aşık olduğunu söyledi.

-NE? Dur, baya şaşırdım şuan. İki soru soracağım.
Birincisi Jisoo bir kızdan hoşlanıyordu, ikincisi o kız nasıl ona "sana aşığım." diye geldi?

-Birincisini cevaplarım sadece. Çünkü tek onu biliyorum. Jisoo, biseksüel ancak kız ağırlıklı. Şu ana kadar bir tane bile erkek sevgilisi olmadı.

-Kız oldu mu demek istiyorsun?

-Evet. Seulgi vardı okul zamanlarında çıkıyorlardı. Jisoo, çok sevmemişti yani acayip aşık değildi. Seulgi de zaten Irene diye bir kızla sevgili olmuştu.

-Jennie için bir şans demek bu.

-Jennie mi? Ne alaka?

-Sevgilim, o Jisoo'ya deliler gibi aşık.

-Ne? Nasıl?

-İlk gördüğünde çok güzel bulmuştu. Ve ondan sonrası hoşlanma, ondan da sonrasıı aşık olmaa!

-Aşkım, desene bu aşçıya olan ilk görüşte aşk.

-Aynen öyle.

-Bizde aşkımızı tazelesek diyorum.

-Olabilir diyorumm.

Jennie'den

-Hm, ben sana bir şey sormak istiyorum Jennie.

cook | jensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin