İntikam

203 18 25
                                    

Jisoo'dan

-Kim Dahyun, senin burada ne işin var?

-Sana tüm her şeyi anlatacağım Jisoo. Beni dinle.

-Bir psikopatı neden dinleyeyim Dahyun?

-Sadece bir kez. Karşına bir daha çıkmayacağım.

-Of, söyle.

-Bak, bu olayı sana doğru düzgün bir şekilde anlatacağım.

-Uzatma gerizekalı. Söyle işte.

-Offfffff! İlk restorana girdiğim zamanlar seni ilk gördüğümde bende sana karşı birşeyler hissetmeye başladım. Ama sana söylemeye cesaretim bir türlü yetmedi. Sonra sen bana benden hoşlandığını söyledin. Baya şaşırdım ve ne diyeceğimi bilemedim. Sana öyle bir şey demek zorunda kaldım. Ve kalbini kırdım. Taehyung'a olayı anlattım beni dinledi ama sana açıklamamış. Seni korkutmak için ve beni daha çok sevmen için böyle birşey yaptım. Affet beni Jisoo.

-Affettim, affettim. Belki Taehyung'a değil bana anlatsaydın sevgili olabilirdik.
Ancak artık seninle sevgili olma fikri aklımdan bile geçmiyor.

-Hiç mi?..

-Hiç. Çünkü ben bu evin sahibine karşı birkaç duygu hissetmeye başladım. Hem sana aşık biri var.

-Kim?

-Momo. Momo'yu biliyorsun uzun süredir yanına gelip duruyor hep yanında oluyor benden bile. Bence onu düşünmelisin.

-Tamam, Jisoo. Söylediğin için sağol. Ve anınızı böldüğüm için üzgünüm. Görüşürüz.

-Görüşürüz Dahyun Unnie.

-Benden büyüksüün!

-Hahahaha!

İçeri kızların yanına gittim.

-Jennie nerede?

-Odasında ağlıyor.

-NE? NİYE?

-Sayende.. Halbuki bugün onun en mutlu günüydü.

-Rosé sevgilim Jisoo'yu dinlesen hak vereceksin.

-Neyine hak vereyim? Ben Jen'in yanına gidiyorum sakın yanına geleyim deme.

Rosé yanımızdan ayrılmıştı. Yeji ise bize şaşkın bir şekilde bakıyordu.Lisa konuşmaya başladı.

-Jis, sen Dahyun ile konuşurken galiba Dahyun senin kendisinden hoşlandığını falan söylerken duymuş.

-Ne? O kızdan hala hoşlanıyor musun? Jennie varken.

-Hayır! Ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Ben hep Jennie'de aşkı hissettim. Dahyun, eskide kaldı. Jennie, bizi yarım yamalak dinlemiş.

Saat 23.54

Tüm kızlar gitmişti geriye evde ben ve Jennie kalmıştı. Ah, Jennie sen beni neden tam olarak dinlemezsin ki...

Jennie'den

Yine evde tek kaldım. Yine.. Ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı olmuştu.

Hiç mi sevmedin Jisoo?

Müzik dinlemek için kulaklığımı taktım ve kafamı yastığa koyup şarkıya odaklandım.

Darararararari
Seni gördüğümde şarkı, bebeğim
Senin için melodi, melodi
Sensin ilham perisi, bu yüzden dikkatle dinle, çal

Aslında söylemeliyim ki on yedimden beri
Seni izledim, konuşamadım.

Hala senin etrafında dönüyorum
Gözlerimi senden alamıyorum

cook | jensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin