Gerçek adım Cody ve en başından beri her zaman istenmeyen bir çocuk oldum. Babamın kim olduğunu hiç bilmiyordum ve annem bir suçluydu, benim için endişelenemeyecek kadar entrikalarıyla meşguldü. Beni günlerce, bazen haftalarca terk etti, bu yüzden kısa sürede yalnızlığa alıştım, hiç arkadaşım olmadı. Bir gün bir sosyal hizmet görevlisi geldi ve beni sorumsuz annemden alıp yetimhaneye götürdü. Başlangıçta pek umursamadım, aslında sıfırdan başlamak ve aynı yaştaki diğer çocuklarla sosyalleşmeye başlamak için mükemmel bir fırsattı. Ama nedenini bilmiyorum, her şey ters gitti. Kimse beni sevmedi ve hepsi beni korkuttu. Sandalyeye oturur kimseyle konuşmazdım, konuşmaya korkardım. Normal olmadığım ve hiçbir yere sığmadığım fikrine alıştım. Aniden, bir gün bana toplanmamı söylediler çünkü evlat edinilecektim. Gerçekten şaşırmıştım. 13 yaşındaki bir çocuğu kim evlat edinecekti? İnsanlar genellikle daha küçük ve sevimli çocukları tercih eder. Artı, ben bir tuhaftım, bu çok açıktı. Beni büyük ve lüks bir köşke götürdüklerinde daha önce hiç görmediğim kadar şaşırmıştım. Odama yerleştim ve nihayet yeni babamla tanışana kadar birkaç gün geçti. Bir virüsün davranışını inceleyen büyük bir laboratuvarda baş bilim adamıydı. İşi nedeniyle evde de fazla vakit geçiremiyordu ve ben geçmişteki eski hayaletleri yeniden uyandırmaya başladım. Bunu önlemek için araştırmalarına ilgi duymaya başladım ve hatta kendi laboratuvarında ona yardım etmeye başladım. Bana her şeyin nasıl çalıştığını ve virüslerin sahip olduğu inanılmaz yıkıcı gücü açıklayarak iyiliğine karşılık verdi. Tıpkı onun gibi, eskizler çizdiğim ve formüller yazdığım bir çalışma günlüğü tutmaya başladım. Bütün bunlar okul zamanımın çoğunu aldı ve gittiğimde sınıf arkadaşlarım bana ucube muamelesi yaptı. 17 yaşımdayken virüs hakkında o kadar çok şey öğrenmiştim ki kendi deneylerimi yapmaya karar verdim. Sıçanlar ve diğer hayvanları kullandım ve genellikle tüm testler deneğin ölümüyle sonuçlandı. Öldüklerinde, sanki ciğerleri patlayacakmış gibi yüksek sesler, bir tür boğulma sesi çıkardılar. İnanılmaz bir andı. İnsanların nasıl sesler çıkaracağını merak ettim ama ne zaman biriyle bu konuyu konuşsam, hasta olduğumu ve yardım aramam gerektiğini söylediler. Ancak pes etmedim. Bir gün babamla işteyken yalnız kaldım ve durumdan faydalanarak bir şırıngayı çok ölümcül bir virüsle doldurdum. Aynı gece herkes uyurken ben siyah bir ceket ve kot pantolon giyip bodruma indim. Beyzbol sopam yanımdaydı ve tesadüfen eski ve paslı çivilerle dolu bir kavanoz buldum. Bazılarını çiviledim ve böylece basit ama ölümcül bir silah yarattım. Başka bir çekmecede eski bir gaz maskesi ve mavi kaynakçı gözlüğü buldum. Hepsini aldıktan sonra, şehirdeki en karanlık mahalleye gittim. Rastgele bir ev seçtim, eski ve köhne bir ev ve içeri girdim. Geliştirilmiş sopam sayesinde oradaki herkesin hayatına son vermek zor olmadı. Ama son kişiyi kurtardım, 50 yaşında bir adam. Onu hareketsiz hale getirdim ve çaldığım virüsü enjekte ettim. Tüm vücuduna yayılıncaya kadar bekledim. Adam zar zor şikayet etti, korkmuştu. Bir süre sonra yüksek sesle inlemeye başladı - hayvanlarınkine benzeyen inlemeler ve aniden yere düştü. O ölmüştü ve elimde olmadan gülümsedim - sonunda o anı yaşamıştım. Eve döndüğümde babam uyanmış beni bekliyordu. Bir bilim adamı olarak benim araştırma arzumu paylaşacağını umarak ona ne yaptığımı anlatmaya karar verdim. Ama bunun yerine dehşete kapıldı ve polisi aramak istedi. Bana sınıf arkadaşlarımla aynı tiksinti ifadesiyle baktı. Telefonu aldığında, sopamla kafasını ezme fırsatını değerlendirdim. Babamdan çaldığım akreditasyon sayesinde gizlice girdiğim araştırma laboratuvarına doğru koşarak ayrıldım. Bir çanta aldım ve içini şırıngalar ve her türden virüs örneğiyle doldurmaya başladım. Kaçmaya karar vermiştim ama bunu yapmadan önce, yeni satın aldığım şeylerden bazılarını denemek için şehrin o kirli mahallesini dolaştım. Ondan sonra sığınacak bir yere ihtiyacım vardı bu yüzden ormana gittim. Bir süre yürüdükten sonra birini buldum. Onu karanlıkta görmeye çalıştım ve turuncu gözlük takan ve ağzını kapatan bir çocuk gördüm. Koyu mavi başlıklı gri bir kapüşonlu giyiyordu ve yanında iki balta vardı. Beni görüp görmediğini bilmiyordum, bu yüzden bir ağacın arkasına saklandım ama tekrar baktığımda, artık orada değildi. Başka bir yöne baktım ve aniden onu gördüm, yüz yüze bana çok yakındı. "Git oradan... Seni tanıyorum, saklayacak bir şeyin yok". Bana saldırmak istemiyor gibiydi, ben de gittim ve dehşet içinde kim olduğunu sordum. "Benim adım Toby". Adımı söylemek istedim Cody ama bunun yerine ağzımdan farklı bir şey çıktı: X-Virüs. "Tanıştığıma memnun oldum X-virüsü. Şimdi benimle gel". Yürümeye başladı ve ben de onu takip ettim, harika bir arkadaş bulduğumu bile düşünmeden, kan kardeşim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
creepypasta hikayeleri +Bilgilerr
Short Storycreepypasta karakterlerinin hikayesi Ve bilgilerr