~Un Sentiment Ciudat~ Capitolul al 7-lea~

163 8 4
                                    

||Zayn Malik P.O.V||

"Bine, trebuie sa plecam. "Am spus privindu-i, fiecare avea ocupatia lui, acestia s-au ridicat de la masa parasind bucatarie. Harry statea si se uita la mine, a oftat pasind afara din camera. Cu mana l-am atins incet pe umar.."Nu iti face griji, totul va fii bine.."I-am soptit acestuia.

"Nu imi fac griji, doar ma gandeam, trebuie sa plec pana in L.A. intro saptamana. "A spus mergand.

"Ce? Si cand aveai de gand sa imi spui? Cine mai stie...?"Am spus nervos oprindu-l pe acesta din drum..

"Nimeni, dar daca vei pastra asta doar intre noi atunci va fi mai bine.."

"De ce ti acest lucru secret?"Am intrebat, punandu-ma in fata lui..ne lasandu-l sa plece.

"Din cauza ca s-a ivit ceva..si trebuie neaparat sa plec, nu vreau ca nimeni sa stie, dar m-a macina gandu-l daca sa o fac."

"Dar ce sa intamplat..?"Am intrebat..

"O sa iti explic deseara..acum trebuie sa mergem. " 

Acesta a plecat, nu am mai scos nici un cuvant, stateam si il priveam cu se indeparteaza, trebuie sa ma adun, am iesit din casa apropiindu-ma de masina. Am aruncat o ultima privire spre camera in care aceea fata state, cand am intrat in masina, aceasta a pornit, toti stateau linistiti privindu-l pe Harry, se poate sa fi auzit conversatia noastra.

~Peste cateva ore~

Dupa ce am terminat de repetat, am plecat, Liam, Louis si Niall plecau sa se plimbe putin, fiecare dorea sa se distreze, Harry dorea sa ajunga cat mai repede acasa..S-a urcat in masina, m-am urcat si eu dupa el, l-am privit cateva secunde..inchizand usa, soferul a pornit masina plecand spre casa.

"Ce vei face Harry? "Am intrebat privindu-l insistent..

"Ce vrei sa spui? Lamurestema.."A spus putin confuz..

"Adica, de ce te duci acasa cand puteam merge cu ceilalti si sa ne distram..mergeam in parcul de distractie, dupa aceea mai vedeam noi, ne putem relaxa si tu alegi sa mergi acasa?. "

"Daca nu vrei sa vii, atunci pleaca. Oricum eu vreau sa ma relaxez, nu am chef de nimic altceva." A spus putin iritat de intrebari..

"Bine, scuze. Ce spui, mergem comandam o pizza, niste sucuri si ne uitam la un film?"

"hmh, suna bine, sigur. Dar sa fie unul de actiune, ca ma plictisesc la altele."

"Okay, vedem atunci."

Masina a oprit in fata casei, am coborat amandoi indreptandu-ne spre usa, am deschis-o intrand linistiti. M-am dus in sufragerie, mi-am dat geaca jos de pe mine asezand-o pe unul dintre fotoli, am privit cateva secunde dupa menajera dar nu era aici. L-am vazut pe Harry indreptandu-se spre bucatarie, m-am dus si eu dupa el..

"Citeste acest bilet."A spus intinzand mana, l-am luat citind cu atentie..

"A trebuie sa plece..Nu-i nimic, pregatim noi totul.."Am spus privindu-l.."Dar mai intai sa ne schimbam.."

||Harry P.O.V|| 

Am urcat scarile, mergeam spre camera mea, am intrat ducandu-ma spre sifoner, mi-am luat un tricou alb, mi-am dat jos bluza cu care eram imbracat, mi-am pus tricoul pe mine, m-am intors privind spre pat..Am observat ca cineva era acolo, statea si ma privea..M-am apropiat de ea, o priveam aproximativ bucuros.

"Buna..Cum te simti? Am intrebat privind-o.

"Bine, mersi. Dar de ce ma aflu aici?"A intrebat privindu-ma.

"Ti-e foame? Vii sa mancam ceva, noi o sa comandam niste pizza si mai facem ceva. Vrei?"

Nu a spus nimic, doar ma privea, am suras.."O sa i-au ca pe un *Da*, deci vino..."Am asteptat-o privind-o insistent..s-a dat jos din pat apropiindu-se de mine, i-am facut semn sa mearga inainte, am zambit..A pasit afara din camera, am iesit dupa ea ichizand usa.. Am coborat amandoi de la etaj, Zayn doar ce se indrepta spre telefon, acesta ne-a privit surpins sa o vada inca pe fata aici. A format un numar ducand receptorul la ureche. Eu m-am dus spre bucatarie, ea se oprise in mijlocul casei privind, m-am intors dupa ea curpizandu-i incheietura si tragand-o dupa mine. Se uita suprinsa, am vazut cum obraji ei luasera un contur de roseata, am zambit ducandu-ma spre frigider, dandu-i drumul la bratul fin, am deschis usa frigiderului privind in interior, era plin cu tot ce ne doream, am luat ce ne era folositor pentru sandwich, am aranjat totul pe masa, am privit-o..Statea in fata mea privindu-ma ne stiind ce sa faca, m-am apropiat de ea..

"Poti sa ma ajuti cu sandwich-uril?"Am intrebat-o cuprizandu-i mana intre a-le mele..

Obraji ei cuprinsesera din nou aceasi roseata, "S...sig...sigur.."A spus balbaindu-se..

"Multumesc, poti incepe a scoate painea feliata din punga.."

"Sigur.."A facut o pauza dupa care a continuat.."Deci, cum am ajuns aici?"A intrebat din nou..

"Pai..sti, erai la concert, noi trebuia sa urcam pe scena, ti-se facuse rau si ai lesinat, am vrut sa te ducem  acasa dupa concert..dar nu stiam exact unde stai, asa ca te-am adus aici..Si cam asta sa intamplat.."

"Oh.."A exclamat..

"Deci care este numele tau?"Am intrebat..

"Alice..."

"Frumos nume, Alice..imi pare bine de cunostinta.." Am zambit intizand mana spre ea, a privit cateva minute dupa care a cuprins-o pe a mea, i-am sarutat mana privind-o.

Never Too Late For A Last Chance||A Harry Styles Love Story||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum