||Partea a 3-a....O Zi Mai Buna||

306 19 3
                                    

~Dimineata~

Mi-am deschis ochii alene, priveam nedumerita. Nu stiam ce se intamplase cu mine, m-am ridicat in fund, ducandu-mi mana la ochii si frecandu-ma. Dupa ce m-am mai desmeticit, am privit la ceasul de pe etajera, era 07:00 AM. M-am ridicat de pe canapea, urcand la etaj pentru a ma spala pe fata si pe dinti. Dupa ce am terminat sa ma spal pe fata, m-am intors in living room privind in jurul meu.Nu imi aduceam aminte de ce am dormit aici, ce se intamplase aseara, am privit spre o alta usa, mergand spre ea. Am impins-o, intrand in bucatarie. Mi-am pregatit pentru o cafea, mi-am scos o cana, mi-am turnat cafea, dupa care m-am intros in living room si m-am asezat la masa. Am aprins televizorul urmarind noile reportaje, mi-am turnat o lingurita de zahar in cana, am amestecat. Cand am asezat lingurita pe tava, am realizat ca telefonul era acolo. L-am luat in mana, deschizandu-l....am privit cateva minute, vazand ca am vreo "zece"  mesaje. Am deschis mesajele citindu-le pe rand, erau de la el..acum incearca sa se impace cu mine dupa ce sa despartit. Am sters toate mesajele, amintindu-mi ce am facut aseara, imi beam cafeaua privind in gol, nu mai auzeam nici o voce, camera era cuprinsa de o liniste absurzitoare. 

Un ciocanit s-a auzit la usa, acel zgomot a spart linistea care cuprinsese locul. M-am ridicat de pe canapea cand am auzit al doilea ciocanit, mi-am asezat cana pe farfurie, indreptandu-ma spre usa.Mi-am inchis halatul deschizand usa, era prietena ei. 

-Maia!? Ce s-a intamplat?-Am intrebat vag.

-Buna! O sa il iau ca pe un "Buna". Pai am venit la tine, am o veste grozava..-Mi-a spus aceasta, sarind in sus de bucurie in fata mea..

-De ce esti asa de excitata? Vrei un pahar cu apa?..-Am intrebat eu sarcastica..

-Pot intra?-

-Ow..Da, desigur..-

I-am luat haina, invitand-o in living room...I-am adus o ceasca cu cafea, aceasta ma privea insistenta. Nu eram sigura ce doreste, din ce cauza era asa de excitata..M-am asezat pe un fotoliu de langa masa, privind-o nedumerita..

-Deci ce sa intamplat?-

-Nu o sa iti vina sa crezi..-

-Hmh...?Ce? A murit cineva?-

-Ow..Nu...nu asta..Am doua bilete..

-Nu am chef...de nimic..

-Hai! Sunt la un concert..concert "One Direction"! Si este in seara aceasta..-A spus aceasta, uitandu-se la mine fericita..

-Bine..hmh..cine sunt ei?-

-Oww..Nu ii sti?, hai ti-am aratat acum cateva zile pe net..trupa de baieti...-

-Gata..mi-am amintit..si ai facut rost de bilete? Dar parca nu mai erau...Cum ai reusit..?

-Am si eu tactica mea...! Deci vii?.-Aceasta ma privea, astepta un raspuns in acest moment..trebuia sa ma gandesc, nu prea imi plac mie asa de mult..dar oricum nu am ce face...

-Desigur ca voi venit!. Deci deseara ne vedem..hmh..unde mai exact?.-Am privit-o nestiutoare.

-La stadion, acolo vor canta. Deci ne vedem acolo la ora 08:00 PM. Sa nu intarzi.-Mi-a spus aceasta  zambind, s-a ridicat indreptandu-se spre usa...Mi-a inmanat biletul pupandu-ma pe obraz si iesind afara. I-am facut cu mana pret de cateva secunde, dupa care am inchis usa, intorcandu-ma la locul meu...

Never Too Late For A Last Chance||A Harry Styles Love Story||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum