"Alice.."Capitolul al 6-lea"

196 12 13
                                    

||Alice P.O.V||

Mi-am deschis ochii alene, priveam locul in care stateam, eram intr-un pat, nu stiam exact unde anume..dar stiu ca nu era casa mea..ce se petrece?. Mi-am miscat mainile, cand mi-am intors privirea am vazut o persoana, statea langa patul meu...Avea parul carliontat, acesta adormise aici?...Dar cine era?, m-am uitat surpinsa dar in acelas timp socata cand l-am privit mai bine la fata. Ce caut eu aici? iar el cu mine?. 

M-am dat jos din pat, incet pentru a nu face zgomot..m-am indreptat spre usa, am deschis-o iesind imediat din camera...M-am uitat in stanga si in dreapta, nu era nimeni, am pasit repede spre scarile pe care le-am vazut, coborand fara a imi bate capul cine era in acea camera, doream doar sa plec cat mai repede sa aflu ce sa intamplat..

Coborand si ultima treapta, am vrut sa ma duc spre iesire, mi-am vazut incaltamintea, m-am dus spre ea luand-o..."Hei, te-ai trezit"Am auzit o voce, mi-am intors privirea vazandu-l pe unul din baieiti din One Direction, era Zayn...Nu a scos nici un cuvant, incaltandu-ma in continuare..nu stiam ce caut aici...de ce sunt cu ei..este imaginatia mea? Sper sa fie asa..m-am ciupit singura..dar degeaba, durea, era adevarat, chair eram aici..cu ei. Totul este real, nu sunt in imaginatia mea..L-am privit uimita cateva secunde..

"Hei, esti bine? Arati cam palida.."M-a intrebat apropiindu-se de mine. Totul se invartea...ochii mi-se inchisera..

||Zayn Malik P.O.V||

Stateam aproape de ea, observand ca aceasta lesinase, am prins-o imediat de mijloc, am luat-o in brate urcand cu ea din nou la etaj, am dus-o in camera ei unde trebuia sa stea sa se odihneasca. Am deschis usa camerei pasind inauntru. Harry dormea pe scaun aproape de pat, m-am apropiat, asezand-o pe fata, am invelit-o. M-am intors spre Harry, incercand sa il trezesc..

"Hmh..ce este?"A spus acesta privindu-ma somnoros..

"Vii sa mananci? Este deja 10..si dupa aceea trebuie sa mergem la studio."Am spus privindu-l.

"Oh, am uitat. Dar..."

I-am facut semn sa taca, "Haide, vorbim cat timp mancam."Am spus plecand din camera, acesta m-a urmat..

Am coborat amandoi de la etaj, mergand in bucatarie, unde erau si ceilalti. Ne-am asezat la masa unde era pregatita, Harry i-a privit pe ceilalti..Nici unul nu spunea nimic, toti erau tacuti, doar mancau. 

"Dar ce sa intamplat?" A spus Harry privindu-ma.

"S-a trezit, iar dupa aceea a lesinat."I-am raspuns la intrebare luand o inghititura din mancarea din farfurie..

"Trebuie sa vad daca se simte bine.."A spus dorind sa se ridice de la masa..

"Am sunat doctorul, o sa vina sa ii faca o vizita astazi sa vada ce are. Stai linistit si mananca, vedem cand ne intoarcem ce se intampla cu ea..da?"Am spus privindu-l, toti il priveam..

"Bine" A spus asezandu-se la masa.

Never Too Late For A Last Chance||A Harry Styles Love Story||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum