Tristan
Subsolul este plin ochi de oameni necunoscuți , ei mă știau pe mine , eu nu-i știam pe ei, și totuși , reușeam să câștig mereu datorită încurajărilor lor .
Will numără banii în timp ce eu mă uit după roșcata de mai devreme , care a încercat să și-o încaseze zdravăn .
Recunosc, avea curaj să urle în halul ăsta , și să mă oprească din a lovi un slăbănog . Dar, din câte mi-am dat seama , tipa era prietenă cu Bewely , iubita cea gălăgioasă al lui Will .
— Ai luptat bine Tristan, amice !
Will mă bate ușor pe umăr .
— Care e faza cu roșcata aia ?
— Cine ? Bridget ?
Ridic din umeri .
— Așa o cheamă ?
— Mda...e prietenă cu Bew , dar n-ar fi trebuit să o aducă aici ?
Ridică o sprânceană.
— De ce ?
Will oftează și bagă banii în rucsac . Mi-l aruncă , iar eu îl prind din aer .
— Pentru că tipa , nu-i de treburi de astea !
Un rânjet mi se așterne pe față .
— Și de ce mă rog nu-i de treburi de-astea ? E virgină sau ce ?
Will îmi aruncă o privire .
— Nu știu omule ... și nici tu n-ar trebui să ști !
Poate...dar sunt dintr-o dată foarte cointeresat de această Bridget.
— Ști că îmi plac astea mai virgine !
Will îmi dă una după cap .
— Nu o să te atingi de Bridget , clar ?
— Cine a spus că o să mă ating de ea ? Ea o să vină la mine !
O știam prea bine , nu era nevoie de cât un mic farmec , niște complimente drăguțe și toate se băteau care să-mi stea în poală .
— Și zici că e prietenă cu Bewely ?
— Sunt amândouă colege în centrul de psihologie !
Psihologie ? Nu-s eu priceput în termenii ăștia, dar un psiholog , n-ar trebui să se țină departe de subsoluri ? . Aparent , tipa e diferită .
— Foarte interesant !
— Mhm...acum nu mai sta ca vițica , și du rucsacul ăsta în mașină , mă duc să închid barul !
Zice Will și pleacă spre bar .
El deținea cam tot ce-i pe aici , în timpul zilei , era un bar obișnuit , unde lumea venea și își savura cafeaua sau luând o bere rece , iar seara , în subsolul barului se transforma în ringul meu de lupte .
Așa îmi câștigam eu banii , și nu puteam să mă plâng , am învățat să suport durere .
Adierea vântului de noapte îmi răcorește trupul , când ies afară ca să duc câștigul în mașină .
Îmi scot telefonul privind ora . E doisprezece fără un sfert , m-am c-am reținut puțin cu tipele alea care îmi tot băgau hârtiuțe în față cu numele lor de telefon . Le-am aruncat la gunoi după aceea.
Câteva minute mai târziu, Will încuie barul și vine spre mașină .
— Condu tu, sunt prea obosit să mă concentrez la drum !
CITEȘTI
Cherry Lips
RomanceBridget Collins este o fată cuminte . O dată ce și-a ales destinul , nimic nu o mai poate face să se răzgândească . Viața ei este una simplă , fără băuturi exagerate , fără limbaj urât . Dar lumea și pacea ei , este zdruncinată , atunci când aceasta...