Tristan
Este sâmbătă . Am lăsat-o pe Bridget să doarmă , după seara de ieri. Venisem târziu , și de cum și-a scos pantofii sexy a sărit pe pat iar eu m-am băgat bucuros lângă ea .
Era ciudat ...dormisem cu o femeie de mai bine de două nopți și nu făcusem sex . Nu eram obișnuit cu asta , dar ...nu voiam să stric nimic în relația mea cu Bridget , m-ai ales că se îmbunătățea.
Deși stau lângă ea ... uitându-mă cum doarme . Părul răsfirat pe perne... doar eu știu cum mă lupt cu mine însumi de a nu face ceva prostesc .
Mă aplec puțin și îi miros părul.
Ce faci omule , vrei să te creadă un ciudat psihopat ?!
Vocea mea interioară avea dreptate , Isuse , Bridget îmi luase mințile .
Mă ridic din pat și plec în bucătărie. Bewely gătește deja, iar Will stă în spatele ei și îi ține talia .
Drăguț....mai au puțin și fac sex în bucătărie .
— Neața Tristan !
Mă salută Will și se dezlipește de iubita lui . Bewely pune clătite în farfurii întrebând :
— Bridget nu s-a trezit încă ? Am făcut ce-i place !
— Încă doarme...cred că a fost obosită !
— Mda , se m-ai întâmplă !
Zice Bewely și pune clătitele pe masă . I-au una și zic :
— Mă întorc !
Plec în cameră și mă aplec puțin înspre Bridget . Este pe punctul de a se trezi , pentru că când îi dau clătita pe la gură zâmbește și mormăie :
— Mmm... mamă...iar faci clătite !
Pufnesc în râs .
— Sus Brigi !
Ea mijește ochii puțin apoi îi închide . Îi deschide și clipește .
— Neața !
— Mi-ai dat cu clătita pe la gură ?
Râd .
— Îmi pare rău, era singurul mod de a te trezi , până nu se răceau !
Spre surprinderea mea, ea zâmbește . Se ridică pe fund și se întinde . Mă uit la sânii ei preț de câteva clipe , apoi îmi mut privirea în altă parte când se uită la mine .
— Păi, ăsta este cel mai ciudat și cel mai minunat mod de a mă trezi !
Zâmbesc când îmi ia clătita din mână și o mănâncă .
— Foarte bun , tu ai făcut-o ?
Pe naiba, aș vrea eu.
— Dacă aș aș zice da ...
Ea face ochii mari .
Dar apoi mă gândesc , de ce aș minți-o ? Ea mă acceptă așa cum sunt...sau cel puțin speram .
De toate chestiile tâmpite pe care le făceam , și de faptul că lumea credea că sunt un câine care mușcă ... Bridget , reușea într-un mod ciudat , să îmi bage mințile în cap câte o dată ...ea încerca să-l vadă pe adevăratul Tristan , de care nici măcar eu nu știam că există .
— ... nuu ...Bew a gătit !
Ea chicotește .
— Știam...doar Bew pune suficient zahăr cât să ai diabet !
CITEȘTI
Cherry Lips
RomanceBridget Collins este o fată cuminte . O dată ce și-a ales destinul , nimic nu o mai poate face să se răzgândească . Viața ei este una simplă , fără băuturi exagerate , fără limbaj urât . Dar lumea și pacea ei , este zdruncinată , atunci când aceasta...