Mikey Smut...

1.4K 49 12
                                    

Bu ilk smut bölümüm olacak, bu yüzden hata vrya kusur olursa normal,
Bir dahakine düzeltiriz olur biter.

Dikkat!!!!!!!!
Zorla cinsel ilişki, madde kullanımı, sex, küfür ve şiddet.


Mikey

°ow bu adamın dikine gittin.

°mikeyi çoğu kişi  çok masuma alıyor. Bence mikey serideki en kaba, pislik ve acımasız karakter. (bonten hali)  yani her bok beklenir bu adamdan.

°mikey bir yere kadar insan, sana zorla sahip olmamaya 'çalışacak'.
İlkinde sevk ve istek almanı istiyor

°ama sana zorla sahip olsa, kesinlikle bir bokluk yapman gerekir.

°mesela kaçmak gibi bir şey yaptığında;

"Seni yakaladığı an, saçından sürükleyerek arabaya sokar ve yol boyu küfürler ve tehtitlerden eder, yalvarmaların ve feryatların bir şey değiştirmez.
Eve geldiğinde kapının önünde evdeki herkesin evden çıkmasını emreder, 1 dakika gibi kısa bir sürede koca malikanede herkes dışarı çıkar ve 'tekrar' seni saçından sürükleyerek eve götürür.

Seni odaya götürüp yere attığında gözlerindeki akan yaşlar ve ağlamaklı yalvaraşların onu az da olsa tatmin eder,
Elinden geldiğince hızlı bir şekilde üstündekileri yırtar ve belindeki silahı çıkartır.

"ya beni yalarsın, yada bacağından vururum seni yn..."

Reddedersen, seni cidden bacağından vuracağı için kabul ettin. Seni bacağında bir delik ile becermesini istemezdin.

Erkekliğini zorda olsa kavradın ve emmeye başladın, dilin ne kadar değerse o kadar çok iğrendiğini belli ediyordun ki, bu ilk sakson olduğu için yanlışlıkla biraz dişledin onu.

"siktir..! Sürtük!"

Kendini senin ağzından çekip tokat attı sana, sonra komodindeki silahı alıp bacağına tuttu ve ateşledi..

Acı bir çığlıkla bacağını tuttun ve ve silahın sıyırıp geçtiği kurşuna baktın, bacağını sıyırıp geçmişti ama yinede çok acıyordu, kan beyaz halıyı kirletirken gözyaşların daha çok akmaya başlamıştı.

Çenenden yuttu ve seni kendine yaklaştırdı.

"bir kez daha beni ıssırırsan ağzındaki bütün dişleri eline sayarım."

Bir elini saçlarına dolayıp seni kendine bastırdı, ne kadar ağızına sığmasada nefes bile alamayacak kadar zorlanıyordun.
Bir süre sadece gelgit yaptıktan sonra geri çekildi ve saçını bıraktı,

Nefes alabilmek için resmen havayı sömürüyordun. Acı dolu inlemelerin seni kurtarmayacağının biliyordun ama elinden gelen tek şey buydu.

Kolunu kavradı ve seni yatağa fırlattı, bir elini kelepçe ile yatak başlığına bağladı ve dudaklarına yöneldi,
İlk başta yumuşak bir şekilde öptü, sonra sertleşi ve ağzının içini keşfetmeye başladı.

Ayrılmadan önce dudağının kenarını ısırdı ve akan kanı emdi, boynuna doğru yöneldi ve emip ısırmaya başladı.
Diğer ile ile kadınlığını genişletmek için parmaklarını sokuyordu,

Bir elin ile onu ittirmek için uğraştın ama güçten düştüğün için hiçbir şey yapamıyordun.

Erkekliğini senin kadınlığına yasladı ve bir anda içine girdi.

İlk girişinde sonuna kadar geldiği için avazın çıktığı kadar bağırdın ve kendinden geçtin,

O, sabaha kadar 3-4 kere  içine boşaltıp tekrar tekrar seni becerdi,

Kendine geldiğinde bedeninin her tarafında ısdırık ve morluk izleri vardı, özellikle kasıklarında büyük morluklar vardı,
Sanki yumruk atmış gibiydi... "


° seni ciddi ciddi sabaha kadar becerecek potansiyeli var. Normalde çok yorgun ve hissiz olur, ama sinirlendiğinde veya azdiğinde bırak sabahı, iki gün ard arda seni sikebilir.

°bu adam, seni hamile bırakmayı çok istiyor, onun çocuklarını doğurmanı ve bir anne olmanı herşey den çok istiyor.

° hamile olsan bile, sinirli ve azgin olduğunda yapacak. Bunun yüzünden çocuk düşse bile pek umrumda olmaz, yenisini yaparız diye geçiştirir.

° seni becermek için çok bekledi ve asla pes etmeyecek.

° sana içirip sarhoş edebilir, bu onun işini kolaylaştırır.

°bir kere sarhoş olduğun için seni öyle sert becerdi ki bırak içki içmeyi, gördüğünde bile kaburgalaeın titredi.

^^~~~~^^^^^~~~~~~~™¿>>¿~~™~¿

Smuy yazmakta iyi değilim ama idare edin. Aryık.

Misafirlikyityiz ve İnt yok,

Bu yüzden can sıkıntısından bölüm attım.

Xanım sıkılıyorrrr

Psikolojim iyi değildi bunu yazarken

Çok takmayın

Bı konu ile istediğiniz başka bir kareler varsa söyleyin

İyi geceler /

 Leave me! (yandere Bonten   )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin