PROLOG:

353 19 3
                                    


LEONARD XAVIER ALEXANDER merupakan anak tunggal kepada seorang perusahan yang terkaya di korea

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



LEONARD XAVIER ALEXANDER merupakan anak tunggal kepada seorang perusahan yang terkaya di korea.Xavier juga dikenali sebagai seorang gangster yang sangat kejam,menakutkan dan berbahaya bagi orang-orang yang berkerja dibawah perkerjaan ilegal seperti Mafia,Gangster sepertinya dan perusahaan yang berkerja hanya untuk kepentingan uang walaupun pendapatan yang dimiliki mereka itu legal ataupun ilegal.

Xavier membangunkan grup gangster yang bernama The Black Eagle kerana ingin mengikuti  jejak ayahnya yang merupakan seorang perusahan yang sukses di dunia manakala juga seorang Mafia yang ditakuti oleh orang-orang ramai.The Black Eagle grup gangster yang diketuai oleh Xavier bersama anggota-anggotanya yang juga berisi oleh teman-temannya tetapi grup mereka ini hanya dikenali oleh orang-orang bawahan yang berkerja ilegal seperti mereka,tidak seperti ayahnya yang mana merupakan seorang Mafia yang telah dikenali seluruh korea supaya tidak bergerak seenak-enaknya jika ingin bermusuhan dengan perusahan Alexander.

Walaupun begitu,Xavier mempunyai rahsia terbesar yang tidak diketahui oleh orang ramai iaitu dia telah berkahwin di usia mudanya bersama anak kepada teman ayahnya.Perkahwinan ini juga berlaku kerana perjodohan yang dilakukan oleh ayahnya demi anak kesayanganya itu.Perjodohan itu sempat tertunggak kerana Xavier telah menolak mentah-mentah kepada ayahnya dengan alasan yang sedikit konyol bagi Tuan Alexander.

"Ckk,Papa masa aku harus menikah sih?aku itu masih muda tahu nggak."Xavier berkata dengan sebalnya bahwa dia tidak lagi mahu berkahwin di usia mudanya itu.

"Terus kamu mahu nikahnya nanti kamu itu tua seperti papa ini?gituh?"Tuan Alexander yang telah lelah melayanin anaknya itu hanya membalas dengan seadannya sebelum emosinya meluap.

"Enggak gitu juga paaa,hmm terus gimana sama kuliahnya aku?"Xavier berusaha tenang dalam membalas perkataan ayahnya itu,dia tidak mahu menimbulkan pergaduhan antara mereka berdua.Dimana lagi sang mama tiada dia sampingnya kerana harus berkerja larut malam untuk merawat pesakit di hospitalnya.

"Pernikahan kamu ini dilakukan hanya orang tertentu saja,papa tidak akan mempublish di media kerana papa tahu mungkin ramai perusahan yang akan mengincar saham perusahan papa yang telah meningkat secara mendadak jika mengetahui anaknya sudah menikah."Tuan Alexander tahu anaknya itu tidak suka perhatian dari orang ramai,sebab itulah Tuan Alexander akan melakukan pernikahan ini secara rahsia yang hanya terisi oleh mereka dan ahli keluarga wanita sahaja.

"Huftt,aku masih belum setuju ya pa."perkataan yang baru xavier lontarkan membuat Tuan Alexander terkekeh akan anak yang satu-satunya dia miliki.

"Jangan menyesal loh,anak teman papa itu cantik tahu.Bodynya juga bagus bagi usianya yang muda itu."Tuan Alexander menggoda anak semata wayangnya yang kelihatan acuh tak acuh atas perkataanya itu.

"Nggak akan,Masih cantikkan mama."Xavier berujar dengan dinginnya atas godaan papanya yang kelihatan seperti anak-anak remaja itu.Dan itu hanya mengundang ketawa Tuan Alexander yang berasa gemas akan godaanya terhadap Xavier.

Namanya juga lelaki kan,selepas berjumpa dengan calon istri yang akan menikah bersamanya itu,Xavier lansung bersetuju untuk melakukan pernikahannya kerana xavier mengaku bahwa dia telah tertegun melihat kecantikkan dari anak teman ayahnya itu.Wanita yang akan bernikah bersama Xavier itu bernama VERONICA RUBYJANE DEVANDRA yang merupakan seorang model yanh sangat terkenal kerana kecantikkan dan kemolekkan tubuhnya yang sexy seantero jagad.

Veronica juga masih muda kerana dia masih lagi berkuliah seperti Xavier.Leonard Xavier yang sifatnya dingin,ketus,cuek dan pembangkang terhadap orang lain akan terbalik menjadi manja,lembut,bucin,possesif dan penurut apabila bersama istrinya.Tetapi dalam waktu yang sikat,mereka berdua harus LDR (long distance relationship) selama satu tahun kerana Veronica harus melanjutkan kuliahnya di New Zealand.Hubungan LDR mereka tidak akan bertahan lama kerana Tuan Alexander telah menhubungi Veronica untuk segera pulang di korea,dia tidak mahu menantu dan anaknya itu berjauhan terlalu lama yang akan menimbulkan kesalah fahaman dalam rumahtangga mereka berdua.

Hubungan LDR mereka tidak akan bertahan lama kerana Tuan Alexander telah menhubungi Veronica untuk segera pulang di korea,dia tidak mahu menantu dan anaknya itu berjauhan terlalu lama yang akan menimbulkan kesalah fahaman dalam rumahtangga mereka ...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



MAIN CHARACTER:

          LEONARD XAVIER ALEXANDER

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

LEONARD XAVIER ALEXANDER

        VERONICA RUBYJANE DEVANDRA

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

        VERONICA RUBYJANE DEVANDRA

[storybyjennifer]

(Note):Maaf ya kalau ketikan diatas itu ada  kesilapan bahasa atau typo.Kerna aku itu orangnya dari Malaysia tapi mahu bikin story dari bahasa indo,aku juga nggak tahu kenapa?mungkin kalu bikin storynya dalam bahasa malaysia rasanya nggak enak gitu,kayak cringe gituh di scene percintaan ataupun pergaduhan.
( just stay tuned for the story of My Sexy Wife)



Jennifer:(Thank you for reading my story,if there something you don't understand,please comment and i will try my best to answer it

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.





Jennifer:
(Thank you for reading my story,if there something you don't understand,please comment and i will try my best to answer it.)



Votement for me:😉

My Sexy Wife[S.UPDATE]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang