"İsmimi nereden biliyorsun?"dedi Sylvia.
"Buda seni ilgilendirmez 'Sylvia' "
"Seni-"dedi Sylvia.
"Ne yapa bilirsin?"
Sustu.
"Hiç bir şey ve o kadar önemli işlerim varken niye seninle vaktimi kaybediyorum ki"
~
"Midgard'a gitmemeliydin babam çok kızdı"dedi Thor.
"Umrumda bile değil!"
"Ve Gelir gelmez seni huzuruna çağırdığını belirtmemi istedi bence git"dedi Thor.
"Herneyse"
"Loki!"dedi Thor.
"Tamam gideceğim"
~
"Benden izinsiz ve habersiz Midgard'a gitmemeliydin"dedi Odin.
Ardından.
"Daha önce yaptığın şeyleri unutmadım"dedi Odin.
Ve yine ardından.
“Seni cezalandıracağım, senin asla akıllanmayacağını bilsemde” dedi ve sonrasında.
“Evleneceksin...”
"Ben Evlenmek istemiyorum!”
“Sana kararını sormadım! Evleneceksin ve bence Sgyn iyi bir aday...”
“Bence bırakalımda onu kendisi seçsin”dedi Frigga.
Odin düşündü.
“Pekala iki Midgard ayı süren var, bu süre zarfında evleneceğin kişiyi seç, eğer sen seçmezsen ben seçeceğim!”
“Istemiyorum!”
"Sana kararını sormadım emrettim! 2 ay süren var iyi düşün!"dedi Odin.
Ve ardından.
"Bu süre zarfında sadece Midgard'a gide bilirsin, ordan kendine eş seç bilirsin ama sıradan (sihirsiz/Muggle) bir Midgard'lı ile değil!”dedi.
Genç Tanrı bir şey demeden uzaklaştı.
Evlenmek istemiyordu ama Mecburdu biriyle evlenmeliydi. Kendi seçecekti çünkü Odin'in seçeceği abuk subuk birisiyle evlenmek istemiyordu.(Dikkat!!!;Midgard'da bir yıl Asgard'da 100 yıla eşittir yani Sylvia 16, Loki ise 170 yaşındadır)(1=100 yıl büyük düşünün)Ama aklında birisi vardı demin tanıştığı büyücü Midgard'lıydı. Onu kullana bilirdi evet bunu kurtulmak için yapacaktı.
~
Sylvia ise herşeyden habersiz odasında kitap okuyordu. Cinayet ve Gizem içeren bir kitaptı ve bu tamda onun tarzındaydı.
Ama karşısında beliren Tanrıyla irkildi. Asasını eline aldı ve ayağa kalktı.
"Çok Önyargılısın 'Ölümlü' Ama haklısın ben olsam bende bana güvenemezdim"
"Ne var yine işin gücün yokmu senin?"dedi Sylvia.
"Var ve şu anki işim ne biliyormusun? Seni nasıl öldüre bilirim?"
"N-ne saçmalıyorsun?"dedi Sylvia.
"Hiç bir şey saçmalamayorum Mesela bir dağdan ata bilirim hançerle yaralaya bilirim yada acısız ölümle yani büyüyle öldürürüm"
"Sen delirmişsin!"
"Benimle böyle konuşmaya nasıl cüret edersin Ölümlü!"
Diyerek yine Genç Büyücünün Boğazına yapıştı.
"Yaşamak istiyormusun?"diyi sordu.
Sylvia ise kafasını evet anlamında salladı. Bir taraftanda gözünden akan yaşları durduramıyordu.
"O zaman bir anlaşma yapalım benimle kurtulma için Evleniceksin ve benimle bu yüzden evlendiğini kimse bilmeyecek!"
"Hayır"dedi Zorlukla Sylvia.
Genç kızın boğazını birazda sıktı.
"Bir daha düşün?"
"Ta.. mam"dedi Sylvia.
"Aferin fakat sonradan kaçmaya çalışırsan Bütün sevdiklerini özelliklede Erkek kardeşin Sirius... Onu işkencelerle öldürmemi ister misin"
"Hayır ondan uzak dur!"
"O zaman yapman gerekeni biliyorsun"
"Tamam kabul ediyorum..."
"Aferin ben şimdi gidiyorum sakın bil hile yapıp beni kandırmaya çalışma ve bundan birine bahsedersen neler olacağını biliyorsun.."
Dedi ve gitti. Belki Sylvia'nın en kötü günüydü. Ne yapmalıydı?
~°•Bolüm nasıldı?•°~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒐𝒏𝒕𝒓𝒐𝒍𝒍𝒆𝒅 𝑻𝒆𝒂𝒓𝒔\𝑴𝒂𝒓𝒗𝒆𝒍•𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓/.
Fanfiction@ChristinesDestiny X @linaqinx Lord Voldemort'un Ordusuna Katılmayı Reddeden Sylvia Odasında Sinir Krizleri geçirmektedir. Ama o gün başına geleceklerden habersizdir. Basit bir vazonun devrilmesi ile odada yanlız olmadığını farkeder. Karşısında b...