_7_Çok Görülmüş Hayat

172 156 1
                                    

~Ateş~
Sevdiğim kızın yaralanması elimden uçup giden Hayaller karanlık bir gelecek ve alt üst olmuş aşk hayalleri tek söyleyebileceğim tek açıklayabileceğim noktalar bunlardı şu anda hastanede olmamam gerekirdi aranan bir suçluydum ama o benimdi ne Berke'nin ne başka birinin içerde yatan kız bana aitti polisler isterse tekrar beni içeri alabilirler sadece kız arkadaşım niye olmasın istiyorum Tek istediğim şey bu Açelya'nın tekrar gülen yüzünü görmek istiyorum.
Açelya ameliyatı almışlardı karnına açılan yere gerçekten çok derindi Onun bu acıya nasıl katlandığını ne ben ne de Berke anlayabilmişti. Sessizce acı içinde kırılmıştı sadece sesini çıkarmadan gözlerinden yaşlar gelerek... onu ben iyileştirecektim Her kim olursa olsun ben...

~Açelya~
Ufak bağışlar ağlamalar kulak çınlamaları. Ameliyatta mıydım yoksa odada mıydım gözlerimi açacak durumda değildim herkes tehlike içindeydi Beni bu duruma getiren ateşin babasıydı yüzünü hatırlayamıyordum elim ayağım hala titriyordu ateşin başına böyle bir şey gelseydi benim için daha acı olurdu sevdiğim insanlara zarar görmesi benim bu hayattaki en büyük sınavımdı.
Gözlerini hafiften aradığında odamda Berke vardı başında bekliyor ve Ağlıyordu. Ateş yoktu. Berke hemen yatağımın yanına geldi hemşireyi çağırdı gelip kolumdaki serumu söktüler hala canım yanıyordu o adamın yaptığını onu tek tek yedirecektim Bunu herkes görecekti.
" Açelya iyi misin güzelim? " Evet anlamda başını salladım berke'ye tavır almama rağmen beni orada kurtaran Berke olmuştu. " Ben kantinden bir şeyler alıp geleyim Biraz atıştır istersen. " dedi ve odadan çıktı Berke. Yaklaşık yarım saat sonra kapım tıklatıldı şu ana kadar hiç bu hastanede görmediğim bir hemşire gelmişti odama. Koluma tekrar serum takmak için uzandı. Çektim. " Serumun Daha yarım saat önce çıktı tekrar takılmayacağı söylenmişti bu Serumun amacı ne?" Hemşire kafasını sağladığı ve cevap verdi.
" sadece vitamin... " koluma tekrar uzandı ve bu sefer hiçbir şey diyemedim bir tuhaflık olduğunu seziyordum serumu taktı derken Doğukan içeri girdi onun burada olduğunu bilmiyordum hemen geldi ve kolumdaki serumu söktü hemşireye döndü ve sinirli bir tavırla " bunun uyuşturucu olduğunu bile bile bu kız Daha yeni ameliyat olduğu halde ona Niçin bunu taktın? " ağzım açık bir şekilde onu izliyordum bir tuhaflık olduğunu sezmiştim çünkü doktor bir daha takılmaması gerektiğini söylemişti hemşire Doğukan bunu sorarsa olmaz kapıdan çıktı ve koşarak etraftan uzaklaştı Doğukan Peşine Düştü polislere haber verdi Polisler onun peşinden giderken tekrar odaya döndü bana bakarak " iyi misin Umarım eski göstermez. " dedi Ben de iyi olduğum anlamda kafamı salladım şöyle konuşmaya başladım. " Onun uyuşturucu olduğunu nereden bildin? Burada olmadığın halde Ne zaman buraya geldin? "
" bunların önemi var mı Bence yok Sadece Hayatına bak ve Dikkat et kendine gerçekten tehlike altındasın bunu sana yapan ateşin babası o serumu Sana taktıran da ateşin babası olmalı Senden bu kadar nefret etmesinin sebebini daha hiç kimse çözemedi arkadaşlarımla araştırıyoruz Sadece bazı ses kayıtları bulduk onlar şu an sana Göstermek istemiyorum ama tekrar söylediğim gibi Kendine çok dikkat et Başına bir sürü iş gelebilir bu adam yıllardır bekliyorduk buraya gelmek için Hapishaneden yeni çıktı şikayet etsem de elinde bir kanıt olmadığı için avukatlar seni suçlu bulur sadece işkence gördüğüne dair videolar bulman lazım haklı olabilmen için ondan dolayı Sen bu işi bize bırak Berke ile konuştum bundan sonra bizim evde kalıyorsunuz Demir kapıları var çünkü.... "
Ateşin haberi yoktu ve bunu ona soracaktım.
" ateşin haberi olmadan hiçbir şekilde onun evinden taşınmam. " tekrar bana döndü gözlerini kıstı gözlerime baktı. " onun seni gerçekten sevdiğine mi inanıyorsun Açelya Gerçekten bu mu seni sevseydi Şu an başka bir kadının yanında olmak yerine senin yanında olurdu... " Şok olmuştum Hangi kadından bahsediyordu derken ayağa kalktı ve cebinden telefonu çıkarıp bana birkaç tane fotoğraf gösterdi tanımadığım sarışın bir kız Ateş dudağından öpüyordu bu fotoğrafın bugün çekildiğine Hatta bizi bir hesaptan bunun paylaşıldığını söyledi Doğukan... Ateş başka bir kız vardı artık onu bu saatten sonra affetmeyecektim. Yüzüm Kıpkırmızı olmuştu.
" kimsenin evinde kalmama gerek yok Bu akşam gider eşyalarını toplar evime tekrar dönerim kimse umurumda değil. " dedim doğrulmaya çalıştım. " bak Açelya Sen beni çok yakından tanımıyor olabilirsin ama ben seni en başından beri tanıyorum şu dünyaya geldiğinden beri ben seni tanıyorum Açelya ne kadar güçlü bir insan olduğunu insanlara gösterdin kime sorsan bunu söyler sana ama şu an olmaz şu an daha yeni ameliyattan çıkmışken seni yalnız başına eve bırakamayız tehlike altındasın akşamleyin eve hangi adamın gireceği belli olmaz profesyonel bir şekilde kapını açıp Ses çıkarmadan sana bir bıçak saplasalar kimsenin haberi olmaz lütfen bu seferlik beni dinle En azından bir aylığına bizim evde kalalım lütfen sana zarar gelmesinden korkuyorum." Bir taraftan Berke'nin yaptığı şerefsizliği üzülürken bir taraftan Ateş çıkmıştı o fotoğrafı gördüğüm an kalbim parçalandı o kadar sevdiğim bir insan o kadar değer verdiğim bir insan nasıl olur da gidip ben bu durumdayken başkasıyla olurdu hiçbir şeyi göz ardı edemezdim bu saatten sonra her şey değişecekti herkese karşı olan tavırlarım hayatımda olmaması gereken insanları fazla değer vermekten geliyordu artık bu da olmayacaktı köpekse köpek kadar değer verecektim hayatımdaki insanlara silmem gereken insanların peşine hiç düşmeyecektim ateş gibi hayvanların peşine hiç düşmeyecektim Bu ilişkide ikimiz de birbirimizi sevmiştik gene söylüyorum ki bu saatten sonra Ateş gelip kapımın köpeği bile olamaz!! Bitti.Hersey son buldu. Doğukana döndüm. " bana o biraz önce gönderdiğin fotoğrafı SS olarak bana atar mısın Bir de senden bir şey isteyeceğim O kızı bana araştır kimmiş neymiş öğren olur mu? " Doğukan göz kırptı. " araştırırım atarım tek bir şartım bizimle geliyorsun olur kalkacak durumda değilsin zaten En azından bir yardımımız dokunsun. " çok gönlümde olmamasına rağmen Doğukan'ın ısrarlarına dayanamayarak onların evine gitmeyi kabul ettim o da o kızı araştıracağına dair söz verdi yarına kadar araştırıp söylerim dedi ve Geçmiş olsun dileklerini iletip akşam geleceğini söyleyip gitti belki hala gelmemişti kantinde başkalarıyla lafa dalmıştı bu belliydi derken berkel'e geldi olayları onu anlattım Doğukan'ın böyle bir fikir sunduğunu onun kabul ettiğini ateşin neler yaptığını anlattım belki bunların her birini bildiğini söyledi bana neden söylemedin diye sorduğumda Üzülmeni istemedim dedi Şimdiye kadar o öpüştüğünüz günde sana tavır almamın nedeni oydu dedi kalp kırıklığıyla tekrar Sustum ve uzandım doğrulamıyordum hala karnım ağrıyordu Belki geldi yatağımın üstüne oturdu konuşmaya başladı...
" bak Açelya Sen gerçekten çok iyi bir kızsın Seni hak etmeyen insanların elde etmesini istemiyorum o gün beni engellediğin zaman ne kadar kırıldığımı bir ben bilirim bir de Doğukan bilir şimdi bile engelli telefonu hala engelini kaldırmadan olsun canın sağ olsun bundan sonra bize emanetsin emin ol ki Doğukan da ben de sana çok iyi bak acağım hemen cecik iyileşeceksin sonra ne yapmak istiyorsan yapabilirsin. Sana gerçekten değer veriyor arkadaşların sana çok değer veriyor bunu bil ve o şerefsiz yüzünden hiç üzülme Kendini üzmeyin demeyen insanlar için şimdiye kadar üzdün bundan sonra Üzme artık arkanda biz varız. " Berke böyle dediği sırada telefonumu almak için elimi uzattım kilidini açtım

AŞK KANYONU(KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin