~Son~Teşekkürler!!!!!

72 41 7
                                    

Merhaba;)Size kitabın sonunda hiçbirşey yazmayı düşünmüyordum ama açıklama ihtiyacı duydum.Ben bu kitaba tam bir yıldır çok emek verdim.Karakterlere gerçekten çok alıştım.Şimdi başka bir kitap yazsam bu kitabın karakterleri benim hep ilkim olarak kalacak.Karakterlerle ağladığım bölümler oldu güldüğüm bölümler oldu.Kitabım ne kadar yükselir bilemiyorum o sizlere bağlı...Şimdi bu kitap anılar son buluyor çünkü bunlar sizlere son satırlarım;)
Kalbinizde bir yer edebildiysem ne mutlu bana.Kitap hakkında ne dersiniz bilemiyorum ama şu an bu kitap sizin elinizdeyse ve sonuna geldiyseniz bu benim için en değerli şey.
Bu kitaptaki bazı karakterler gerçekten var.Aşk meseleleri yaşanmış hikayeler.
Sadece isim değişikliği var bazı karakterlerde.Size olabildiğince güzel bir şekilde sunmaya çalıştım bu kurguyu biliyorum bazı yerlerde eksiklerim oldu bazı yerlerde fazlalıklarım oldu. Bu biliyorsunuzdur ki sizlerle buluşmuş olan ilk kitabım.Karakterlerimi ve cümlelerimi daha güçlü yaratmak isterdim elbette ki.Ama bu kadar yapabildim.Beni bir seçenek olarak gördüğünüz ve bu kitaba bir şans verebildiğiniz için çok mutluyum.Benim bu kitabı yazarken en sevdiğim üç karakter oldu.Bu karakterler Ateş,Açelya ve Aytaç...
Nedenini soracak olursunuz ki beni etkileyen bazı davranışlar oldu.Aslında bu üçlüyü yaratırken tek bişeye dikkat çekmek istedim.Severken vazgeçmemek...Açelya diğer karakterlere göre daha fazla sevebilen ve o sevgiyi gerçekten gösterebilen bir kişilik...
Aytaç tan vazgeçtim unuttum dediği bir bölümün ardından onu tekrar gördüğünde unutmadığını fark ettiğinde hala onun peşinden gitmesi...
Ateşle Aytaç arasında çok fark var. Düşüm karakteri belli etmese bile çok duygusal ve başlandığında sonunu getiren bir kişilik.
Roman boyunca çok fazla beğeni aldım.Bu beğenilere karşında çok beğenmeyen kişiler de oldu.Ama ne olursa olsun vazgeçmedim.Desteklerini sunan herkese teşekkür ederim.Yeni kurgularım ve kitaplarımla yeni yolculuklara çıkmak üzere;Son sesimle söylüyorum...

Peki ya sizler sevgili okurlarım; bu hikayenin sonuna geldik.Bizi unutmamaya hazır mısınız?
Yaşadığımız tüm olaylara rağmen Açelya'nın yanında durmaya ve bu kurguya veda etmeden devam mı?
Herşeye rağmen bizimle misiniz?
Aylar sonra yeni kitabımla görüşmek üzere sizleri özleyeceğim;))))
         

                                               ~~~~~~~~

Yazan:Ela Naz Mızıkacı

AŞK KANYONU(KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin