Ayak sesleri, Küçük oğlanın ayak sesleri yağmurda su birikintilerine basarak koşarken ardından ses bırakıyor'du.
Küçük oğlan duraksadı. Ellerini diz kapaklarına koyup eğildi. Nefes nefese kalmıştı. Neredeyse koşmaktan ölecekti. Belki'de ölmemek için koşuyordu ?
Alnından akan teri elinin tersiyle sildi.Küçük oğlan tekrar koşmaya başladı. Koşarken ayağı taşa takıldı. Ve yere düştü. Canı çok yanmıştı özellikle diz kapakları ve eli. Acıyla kafasını kaldırdı ve kısık sesle bağırdı.
"Ah!"
Yukarı baktı tam önün'de siyah uzun saçlı, yakışıklı, uzun bir beyefendi duruyordu.
Beyefendi ona elini uzattı. Kalkmasına yardımcı olmak için."Sen iyi misin küçüğüm ?"
Küçük oğlan, büyüğünün uzattığı elini tuttu.
Büyüğü onu kaldırdı."Teşekkür ederim bayım.."
"Önemli değil, küçüğüm senin bu soğukta dışarda ne işin var ? Özellikle şemsiyesiz."
Büyük beyefendi, küçük oğlanı şemsiyesi altına aldı. Küçük oğlan sorulan soruya karşı suskun'du.
"İyi misin küçük ?"
" Evet iyiyim, sanırım.."
Küçük oğlan 'sanırım' kelimesini onun duyamıyacağı bir seste söylediğini sanıyor'du. Ama büyük beyefendi duymuştu.
"Sanırım derken ? Gerçekten iyi misin ?"
"İyiyim,iyi!! Niye hep soruyorsun bunu ?
Büyük beyefendi güldü.
"Tamam, tamam kızma küçük çocuk.
Ebeveynlerin nerde senin ?"Küçük oğlan bu soruyu doğruyu söyleyerek cevaplamaktan çekiniyor'du. Yalan söylemek zorunda kaldı.
"Biraz'dan gelirler..."
"Seni bu soğukta dışarda bırakıcak kadar sorumsuzmular ?"
Büyük oğlan küçüğünün yalan söylediğini anlamıştı.
"Birlikte bekleyelim mi küçük ?"
Küçük çocuk, büyük oğlanın bu teklifine ne diyeceğini şaşmışti. Yine'de tuhaf bir şekilde onun yanın'da kendini güvende hissediyor'du.
"Peki yani eğer istiyorsan.."
"İstediğim için sordum ya zaten."
"Neden istiyorsun ki ?"
"Bilmem, kuşlar benim yanım'da daha güven'de olacağını söyledi."
"İyi'de kuşlar konuşamaz ki ?"
"Ama benimle konuşuyorlar."
"Peki..o zaman.."
"Bak şura'da bir bank var. Oraya oturalım mı annenler gelene kadar küçük ?"
"Tamam'da niye benim için bekliyorsun.."
"Hava karanlık birisi sana bir şey yapabilir bu tehlikeli."
"Ama ya sana'da yaparlarsa.."
"Hmm cesaret edebileceklerini sanmıyorum"
"Sen güçlü müsün ki ?"
"Evet, öyleyim bak boşuna kas yapmıyoruz."
"Senin kasın mı vardı ? Hiç belli olmuyor.."
"Evet var göstermemi ister misin ?"
"Kalsın.."
"Yazık oldu, çok halbuki kaslarım çok güzel'di"
"Kasların yüzü yokki nasıl güzel olabilirler ?"
Büyük bey iç çekti
"Çok soru soruyorsun."
Selamm bu kitabın ilk bölümüy'dü umarım beğenmişsinizdir.
Küçük oğlan lakabı Taehyunga aittir.
Büyük beyefendi ise Jungkooka aittir.
Daha baskın taraf olucak kişi Jungkooktur.Jungkookun ilk karşılaşmada giydiği şey budur.
Taehyungun ise
Bu ve altında normal bollukta bir yırtık pantolon vardır. <3
[368 kelime]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük | Taekook Daddyking
Fanfiction"Sanırım derken ?" "İyiyim iyi !!" Güldü. "Tamam, kızma küçük."