Πρόκληση Μαρτίου 2021

1 1 0
                                    

Θυμίζουμε πως σκοπός των προκλήσεών μας είναι πάντα να περάσουμε καλά, να αναγκάσουμε τους εαυτούς μας να βγουν από την ζώνη ασφαλείας τους (safe zone) και να δοκιμαστούμε σε κάτι διαφορετικό. Δεν θα πολυλογήσουμε, πιάστε χαρτί και στυλό (ή και μολύβι), ανοίξτε ένα κενό αρχείο κειμένου, γεμίστε με μελάνι τις γραφομηχανές σας, προετοιμαστείτε να γράψετε εν πάση περιπτώσει και ξεκινάμε χωρίς άλλη καθυστέρηση.

Να σημειώσουμε πως οι προκλήσεις μας δεν έχουν ημερομηνία λήξης, καθώς έχουν ως στόχο να εμπνεύσουν ιστορίες, όχι να πιέσουν τους συγγραφείς.

1.Ένας χώρος πάρκινγκ

2.Ένας ιατροδικαστής

3.Σαλιγκάρια

Κουλό; Όχι! Αφορμή για να δοκιμάσουμε τις ικανότητές μας. Αλλά ναι, είναι το πιο περίεργο που έχουμε βάλει, το παραδεχόμαστε.

Γράψτε μια ιστορία μέχρι 3000 λέξεων εμπνευσμένη από τα τρία αυτά στοιχεία.

Μπορείτε να γράψετε σε οποιοδήποτε είδος θέλετε, διακρίσεις δεν κάνουμε. Η ιστορία σας μπορεί να είναι αυτοτελής ή μέρος του βιβλίου στο οποίο δουλεύετε τώρα, μπορεί να είναι ό,τι θέλετε εσείς να είναι. Ακόμα και να την συνεχίσετε μπορείτε ή και όχι. Ακόμα και η συνέχεια της προηγούμενης πρόκλησης. Αφήστε την φαντασία σας να σας οδηγήσει. Αν θέλετε μπορείτε να μοιραστείτε την ιστορία σας μαζί μας και να την δείτε να ανεβαίνει στο blog μας μαζί με πολλές άλλες.

Μπορείτε να μας στείλετε τις απαντήσεις σας για την συγκεκριμένη πρόκληση στο email μας (WritingNookgr@gmail.com) γράφοντας ως θέμα 'συγγραφική πρόκληση Μαρτίου 2021' μαζί με το όνομά σας (ή το ψευδώνυμό σας) και κάποιον λογαριασμό όπου θα μπορούν να σας βρουν οι αναγνώστες μας (το Instagram σας, το προσωπικό σας blog κλπ) Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε το κείμενό σας ως ανάρτηση στα προσωπικά σας social media και να μας κάνετε tag (@writingnook.gr) για να το διαβάσουμε και εμείς.

Ανυπομονούμε να δούμε σε τι μονοπάτια θα μας ταξιδέψετε. Και φυσικά να περιμένετε και τις δικές μας εκδοχές να ανέβουν εδώ στο blog, σε ξεχωριστή ανάρτηση για τον καθένα μας. Ακόμα να ξεκινήσετε το γράψιμο;

-Η Ομάδα του Writing Nook

Συγγραφικές ΠροκλήσειςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang